Važnost online recenzija pri online kupnji

Recenzije su online iskustvo korisnika koje imaju pri kupnji proizvoda ili korištenja usluge. Proteklih nekoliko godina postale su sve važniji korak pri odluci o kupnji. Online recenzije predstavljaju moderan Word of mouth marketing ili kako ga mi zovemo „marketing usmenom predajom“.

Namjera pretraživanja (search intent)

Što je namjera pretraživanja? Namjera je pretraživanja svako „zašto“ iza pretraživanja, drugim riječima, razlog zašto je osoba krenula u potragu. Postavljaju se pitanja, zašto su korisnici krenuli u potragu, pretražuju…

Što je brand?

Kako bismo učvrstili naše poslovanje, zadobili povjerenje naših potencijalnih kupaca i ostavili trag na tržištu, potrebno je stvoriti brand. Prilikom stvaranja branda potrebno je paziti da ne kopiramo druge i…

Analiza web stranice

Prije početka procesa oglašavanja ili bilo kakve optimizacije potrebno je analizirati web stranicu kako bismo utvrdili početno stanje. Analitički pristup primjenjuje se na tri segmenta: korisničko iskustvo SEO tehnički SEO…