Loading...
Dizajn i vizualni identitet2018-09-11T13:40:53+00:00

Dizajn i vizualni identitet

Vizualni identitet je imidž ili slika koje svako poduzeće treba posjedovati, a osmišljavaju ga stručnjaci iz marketinga ili grafičkog dizajna. Neki smatraju da je vizualni identitet „osobna iskaznica“ vašeg poduzeća koje predstavlja reputaciju vašeg brenda. Reputacija je vrlo bitna, a klijenti ju često ocjenjuju prema onome što su vidjeli , tako da su logotip, posjetnice i ostali tiskani promotivni materijali ključ vaše kvalitetne prezentacije na tržištu.

Logo osigurava stalni vizualni identitet tvrtke koji će biti prepoznatljiv na svim proizvodima i uslugama koje pružate. Izrada vizualnog identiteta odnosno kvalitetnog korporativnog dizajna kreirat će sliku vaše tvrtke i izgradit će povjerenje kod kupaca, a time povećati svjesnost o vašoj tvrtki i njenim proizvodima i uslugama. Dakle, dobra vizualizacija identiteta tvrtke je temelj za dobar marketing jer direktno komunicira s vašim klijentima i svaka tvrtka bez obzira na veličinu treba uložiti u dobro dizajniran logo jer on vas kasnije predstavlja gdje god išli i štogod radili.

Vizualni identitet zapravo predstavlja osobnost tvrtke i od velike je važnosti za kvalitetan marketing, a želimo naglasiti da je odabir boja jako važan kada je u pitanju izgradnja identiteta jer svaka od njih nešto znači. Recimo zelena boja se često povezuje sa prirodom i zdravljem, narančasta i žuta se povezuju sa suncem, a samim time nekom toplinom i energijom i zato je važno da razmislite što predstavljaju vaše usluge i mogu li se povezati s nekom od boja. To je možda prostor, vrijeme, okruženje u kojem se nalazite, a gdje možete uvidjeti priliku za smišljanje puno ideja kako biste kreirali unikatni logo

Osim zanimljivog dizajna i loga možemo vam pomoći kreirati brend koji će reflektirati misiju vaše tvrtke, privlačiti kupce i razlikovati vas od konkurencije, no na prvom mjestu je logo koji treba izazvati „wow“ efekt kod vaših kupaca.

S vama smo od samog planiranja projekta pa sve do testiranja i prezentiranja na tržištu, stoga nam se obratite s povjerenjem, jer vi ste naša najbolja referenca.

Proces kreiranja vizualnog identiteta odvija se kroz nekoliko „faza“:

Konzultacije

Upoznajemo se s vašom tvrtkom, poslovanjem, kupcima i konkurencijom. Zatim slušamo vaše potrebe i želje o logotipu, kako bi trebao izgledati, što bi trebao simbolizirati i koje boje želite da prevladavaju. Također, naš tim predstavlja neke od ideja, te zajedničkim snagama tražimo idealno rješenje za vas. Posvećujemo se kompletnom vizualnom identitetu, bilo da redizajniramo vašu već postojeću stranicu ili izrađujemo novu.

Analiza ideja

Slušamo vaše ideje i prijedloge vezane za dizajn,tipografiju i boju, te skiciramo to na papir. Iako smo digitalna agencija, tehnička olovka i papir nam nisu strani pojmovi, zatim radimo na konačnim prijedlozima.

 Prezentacija

Šaljemo vam nekoliko gotovih prijedloga i mogućih rješenja, te u dogovoru s vama odabiremo najbolje radove.

Razrada

Donosimo odluku o odabiru dizajna zatim ga prilagođavamo prema dogovorenoj boji, fontu i veličini, te vam šaljemo konačnu verziju.

Finalna rješenja

Čekamo potvrdu klijenta, završavamo dizajn vizualnog identiteta i krećemo u stvaranje nezaboravnog brenda 😊

Rezultat

Projekt kojim smo svi zadovoljni.

POVEZANI PROJEKTI

Javite nam se