UPDATE: Iskoristite Googleovu pomoć u ovo zahtjevno vrijeme

UPDATE 25/6/2020:

Mnogi računi su počeli dobivati e-mail obavijesti te obavijesti unutar Google Ads računa o pristiglim kreditima.  Provjerite koliko ste oglašavačkih kredita dobili i javite nam se za uspješne kampanje.

Jedan od Googleovih odgovora na krizu za vrijeme i nakon koronavirusa jesu dodatnih 340 milijuna dolara u Google Ads oglašavanju namijenjenih malim i srednjim poduzećima.

Google je odlučio pomoći svim malim i srednjim poduzetnicima kako bi očuvali poslovanje i ostvarili maksimum. Google je objavio:

Želimo pomoći ublažavanju dijela troškova za mala i srednja poduzeća kako bi ostala u kontaktu sa svojim kupcima u ovo zahtjevno vrijeme. Zbog toga dajemo našim malim i srednjim poduzetnicima širom svijeta 340 milijuna USD kredita za oglašavanje, a mogu se iskoristiti u bilo kojem trenutku do kraja 2020. godine na svim našim platformama Google Adsa. Malim i srednjim poduzetnicima koji su aktivni oglašivači od početka 2019. godine, sljedećih će se mjeseci na Google Ads računu prikazati kreditna obavijest. Ovo je samo dio veće opredjeljenosti Googlea da podrži mala i srednja poduzeća, zdravstvene organizacije i vlade te zdravstvene radnike na prvom mjestu ove globalne pandemije.

Izvor: https://support.google.com/google-ads/answer/9803410?hl=en 

Zašto je Google odlučio namijeniti kredite za oglašavanje malim i srednjim poduzetnicima? Prenosimo s njihove stranice:

Mala i srednja poduzeća okosnica su naših zajednica. Prema podatcima Svjetske banke, zauzimaju oko 90 % svih poduzeća i više od polovice zaposlenosti u svijetu. COVID-19 predstavlja poseban izazov ovim tvrtkama koje se mogu suočiti sa zatvaranjem i smanjenjem prihoda čak i ako pronađu načine kako podržati i zaštititi svoje zaposlenike. Nadamo se da ćemo oglasima ublažiti dio troškova održavanja njihovog kontakta s kupcima. Tko može iskoristiti kredite za oglašavanje? Krediti su namijenjeni malim i srednjim poduzećima koja su koristila Google Ads oglašivačku mrežu u 2019. godini.

Kako znati kada je Google poslao kredite za oglašavanje?

Kada krediti budu spremni za vašu tvrtku ili obrt, u gornjem desnom kutu Google Ads sučelja pojavit će se obavijest. Kada će stići obavijest o kreditima za oglašavanje? Obavijest će stići u nekoliko sljedećih mjeseci.

Ažurirane informacije:

  •  Potrebno je da ste prošle godine 10 od 12 mjeseci + siječanj i veljača 2020 imali aktivne oglase
  •  Dobivate jedan oglašavači kredit koji će se moći iskoristiti do kraja godine. Za svaki račun će se izračunavati vrijednost posebno te o tome nema detalja kako će to Google izračunati
  • Svaki račun unutar MCC-a dobiva svoj kredit, ako ispunjava uvjete
  • Krediti postaju aktivni krajem 5. mjeseca.

Prepustite svoje Google Ads račune nama i mi ćemo za vas pratiti obavijesti. Dokad možete iskoristiti kredite? Kredite za oglašavanje moći ćete iskoristiti do 31. 12. 2020. Markething tim godinama pomaže mnogim poduzetnicima ostvariti bolje prodajne rezultate.

Kontaktirajte nas putem kontakt forme.

Što je SEO?

SEO je kontinuirani proces u kojem radimo optimizaciju iz tehničkog, sadržajnog i utjecajnog vidika kako bi stranica bila što bolja i korisnija za posjetitelje, ali  i za Google i ostale tražilice.

SEO je zapravo rezultat svega što radite online.

Što je onsite SEO?

SEO On Site optimizacija omogućuje  bolje pozicioniranje pri pretraživanju, ispunjenje namjere osobe koja pretražuje te bolju konverziju. On page optimizacija služi privlačenju ciljane skupine ljudi na odredišnu stranicu.

Što je tehnički SEO?

Tehnički SEO je proces kojim izmjenama i unaprijeđenjima na web stranici želimo pomoći tražilicama pretražiti i indeksirati web stranicu. Tehnički SEO je temelj cijelog procesa optimizacije za bolje rezultate na tražilicama. Bez tehničke SEO optimizacije gotovo je nemoguće postići rezultate na tražilicama. 

Kako funkcionira Google algoritam?

Google algoritam funkcionira tako da pretražuje web stranice na osnovi ključnih riječi upisanih u tražilicu i Page ranka koji definira na temelju više od 200 faktora. Faktore možemo podijeliti na on-site i off-site faktore.

Korištenjem algoritama Google nastoji što preciznije ispunjavati želje onih koji pretražuju da bi pronašli željene informacije, odgovore, proizvode, usluge, savjete… Google može svakim danom sve bolje i bolje shvatiti što točno želimo pronaći. Prisjetimo se da na samom početku Google nije imao autocomplete mogućnost, ni nultu poziciju ni Google flights ni mnoge druge mogućnosti. Godinu po godinu Googleova računala postaju sve inteligentnija, ako se to može reći za računalo. Google se već dulje vrijeme koristi umjetnom inteligencijom i machine learningom kako bi predvidio i ispunio želje korisnika da pronađu željeni sadržaj.

Što je white hat SEO ili etični SEO?

Mi u digitalnoj agenciji Markething izrađujemo samo White hat SEO ili etični SEO. To je SEO kreiran prema Google smjernicama.  

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on linkedin
Miško Macolić Tomičić
Miško Macolić Tomičić
Miško je stručnjak za SEO, copywriting, oglašavanje i društvene mreže te jepredavač za teme digitalnog marketinga.

Povezane objave

Važnost SEO strategije

Važnost SEO strategije prije izrade web stranice

Iz našeg iskustva, velik broj tvrtki prije izrade web stranice zanemaruje SEO. Nakon što izrade web stranicu pokušavaju ugasiti “požar” angažirajući SEO agenciju. Ono što tada u našim analizama vidimo

Close

Markething Digitalna agencija

Izrada web stranica i digitalni marketing

Markething Digitalna agencija

Izrada web stranica i digitalni marketing