uspješan webinar

Kako održati uspješan live stream ili prijenos uživo?

Stjecajem raznih okolnosti ne možemo prisustvovati edukacijama, seminarima i konferencijama, niti ih organizirati, stoga sve više brendova pokreće live stream. Sve u svrhu povezivanja s novim pratiteljima i održavanja odnosa s postojećima.

Kada ste se pripremili i usavršili svoju prezentaciju, možete početi s koracima ka održavanju live prijenosa.

Važno je osmisliti i provesti uspješan marketing za prijenos uživo, ali o tome ćete moći čitati u nekoj od sljedećih blog objava.

Stream platforma

Odaberite jednostavnu i korisniku intuitivnu platformu pomoću koje ćete moći streamati. Preporučujemo besplatni OBS Studio koji omogućuje sve potrebne funkcionalnosti za streamanje.

OBS live prijenos
OBS live prijenos

Društvene mreže za održavanje stereama

Ovisno o broju pratitelja i orijentiranosti prema društvenim mrežama, odabrat ćete društvene mreže na kojima ćete organizirati svoj prijenos uživo. Najpopularnije platforme jesu Facebook, YouTube i Twitch.

Ako želite streamati na više društvenih mreža, predlažemo koristiti se platformom restream.io koja za 16 $ mjesečno omogućuje live stream na jednoj do tri platforme uz sinkronizaciju komentara. Definitivno isplativa investicija.

restream cijenik

U ovoj blog objavi koncentrirat ćemo se na stream platformu OBS Studio i prijenos uživo na Facebooku                                                              .

Prije početka streamanja predlažemo napraviti privatnu testnu Facebook grupu kako biste provjerili postavke, nekoliko puta pokrenuli prezentaciju i testirali mogućnosti live streama.

Kada ste sve testirali i uvježbali, spremni ste za prijenos uživo.

Proces streamanja na Facebook stranici, profilu ili u grupi u potpunosti je identičan.

Nekoliko minuta prije live streama

Na OBS Studiju potrebno je pripremiti uvodni video ili uvodnu fotografiju, stream prezentacije, stream ostalih programa koje želite pokazati i stream kamere.

Mirko iz Differenta podijelio je nekoliko savjeta za bolju interakciju s pratiteljima tijekom live streama.

Povezivanje Facebooka i OBS Studija

Kada započnete s live streamom važno je povezati Facebook streaming key s OBS Studiom (u postavkama streama). Kada ih povežete i pokrenete stream, na OBS Studiju na Facebooku trebate dodati naziv objave i kratki opis.

Prvi korak: Kopiranje streaming key s Facebooka

Potrebno je kopirati streaming key (označen crvenim kvadratom)

Drugi korak: Postavljanje streaming key u OBS studio

Kopirani streaming key s Facebooka potrebno je prenijeti na OBS studio tako što ćete prvo otvoriti u meniju OBS studija Datoteka (označeno crvenom bojom) nakon toga odabrati u padajućem izborninku Podešavanja te nakon toga dabrati Stream (označeno crvenom bojom) te zamijeniti postojeći streaming key.

Pokretanje Facebook live streama

Nakon prethodnog koraka možete pokrenuti prijenos uživo tako što ćete na Facebooku pritisnuti Start live video ili Go live.

Ostalo je na vama, da uspješno odradite prezentaciju i koordinirate između OBS Studija i svoje prezentacije. Sretno s organizacijom i prijenosom uživo!

Naš prvi live stream

https://www.facebook.com/markething.hr/videos/496869037860777/?xts%5B0%5D=68.ARATLyaiTTot9v1ylknf-LUGm58qdT2s_mqGtZC0yBxeQWa11mCsjB_DYEoKZXErB2k1GctCElf7Lw22CPJmTcq_NBh2vFccZ5kmUH8OJmeBoh4EXqo5jv8-joE7jPqUve7hRrTPdQX7NoNgaiyol9E0lpncgSOAEjie8sxS3SnYl4UlqHOJHPoqpYZi941xSgQoTN-w0AmQkwAqSJ–pmappP88HVPKtmbcdi1e8I2gyiN8zoTaNl98y9QC2r8XrDVZEj3SpTm_AMloA_23WXccF4tUP0FV2wZOaI7PBRSdiBn4PTgsF-7VYDkN22XERZtmRi9prWixEwN6f0qt7JHwG32n7qvs7vRygg&tn=-R

Za savjetovanje i pomoć oko organizacije live streama kontaktirajte nas putem kontakt forme.

 

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.