marketing za ljekarne

Marketing strategija za ljekarne

Marketing za privatne ljekarne

Cilj je svakog poslovanja, pa tako i privatnih ljekarni, povećanje prihoda. Pritom su oglašavanje i marketing od velike pomoći. Pri izradi strategije za ljekarne i farmaceutske proizvode potrebno je provjeriti Pravilnik o načinu oglašavanju rada ljekarnika privatne prakse kojeg možete pronaći na poveznici Pravilnik o načinu oglašavanja rada ljekarnika

Broj ljekarni je ograničene brojem stanovnika i nije moguće tako lako otvoriti novu ljekarnu pa je najčešća praksa preuzimanje od prijašnjih vlasnika. Na 5000 stanovnika optimalna je jedna ljekarna te važna je određena udaljenost od drugih.

Sljedeće strategije oglašavanja i marketinga pomoći će vam s povećanjem prodaje:

Izrada web stranice za ljekarne

Potrebno je izraditi web stranicu koja će biti jedan od kanala komunikacije s postojećim i potencijalnim klijentima. Na stranicu je potrebno postaviti lokaciju ljekarne, telefonski broj, ljekarnički tim i kratak opis. Preporučljivo je uključiti i kategoriju savjetovanja kako bi korisnici pronašli korisne savjete i kako biste poboljšali komunikaciju s klijentima. Osim savjetovanja, moguće je uključiti i dio o trenutačnim popustima na određene proizvode.

 

SEO optimizacija za ljekarne

Ako želite da vas korisnici pronađu putem Google pretraživanja morat ćete se koristiti SEO optimizacijom da bi se vaša ljekarna za određena pretraživanja mogla prikazati na prvoj stranici s rezultatima. Primjerice, ako se ljekarna nalazi u Rovinju potrebno je optimizirati stranicu za ključne riječi „ljekarna Rovinj“.

Local SEO za ljekarne

Mnogi pretražuju ljekarne u blizini pa je potrebno optimizirati Google My Business i ostale lokalne servise kako biste se prikazivali među prva tri rezultata koji dobivaju najviše prometa.

 

Društvene mreže za ljekarne

Društvene su mreže odličan način komunikacije s korisnicima jer je komunikacija dvosmjerna i moguće je odgovoriti u realnom vremenu. Na društvenim mrežama potrebno je pravilno prenositi poruku korisnicima i obavijestiti ih o novostima u ljekarni ili na web stranici te naravno podijeliti članke savjetovanja.

Google Ads za ljekarne

Iako Google Ads ima restrikcije s oglašavanjem ljekarni i njihovih proizvoda i vaše će oglase morati odobriti Google Ad tim, vrlo jednostavno možete iskoristiti Google Ads kako bi vas novi klijenti pronašli. Kao najbolji način napomenuo bih izradu Google Ads ekstenzije lokacije pa tako prilikom pretraživanja ljekarne vaš će se oglas prikazati na prvom mjestu (ako je kampanja dobro optimizirana) i korisnik će jednostavno moći kliknuti na lokaciju koja će se zatim otvoriti na Google mapama na njegovom telefonu. Osim ekstenzije lokacije možete koristiti i ekstenziju poziva koja će vam pomoći dobiti što više poziva na telefon ljekarne.

Izrada dizajniranih letaka za ljekarne

Prateći pravila dizajna, moguće je izraditi vrlo atraktivne vizuale za flyere odnosno letke ljekarne. Nakon izrade letaka potrebno ih je distribuirati na različitim lokacijama pa ako se vaša ljekarna nalazi u blizini turističkog kampa ili hotela, možete ostaviti letke na recepciji. Dodatne su ideje za poziciju letaka čekaonice u ambulantama, domovi za starije i nemoćne i ostala poslovanja povezana sa zdravstvom.

Ponudite besplatno savjetovanje

Besplatno savjetovanje oko zdravstvenih problema može vam pomoći povećati prodaju jer će veći broj osoba doći na savjetovanje, a zasigurno će poneki i kupiti vaše proizvode. Jedno je od najvažnijih pravila da savjetovanje bude diskretno i strogo povjerljivo prema pravilima ljekarničke prakse.

 

Educirajte osoblje za prodaju

Najbolja je investicija u životu edukacija pa to savjetujem i za vaše zaposlenike. Magistri i tehničari u ljekarnama jesu educirani i poznaju materiju, ali gotovo nikada nisu imali susret s prodajnim edukacijama, a po cijele dane prodaju. Da biste povećali prodaju educirajte zaposlene i vjerujte, ova će se investicija brzo isplatiti.

Izradite prometne znakove

Prometni znakovi omogućit će mnogima da lakše dođu do vas, a samim time povećat ćete zadovoljstvo klijenata koji su vas brzo i jednostavno pronašli.

Popusti za umirovljenike

Primjerice, svake srijede u tjednu možete nuditi 10 % popusta umirovljenicima, tako će prodaja lijekova porasti srijedom, a vi ćete povećati prihode.

Izrada strategije za ljekarne oduzet će vam dosta vremena pa preporučujem da prepustite taj dio profesionalcima kako bismo vam pomogli ostvariti ciljeve i poboljšati komunikaciju s klijentima.

Za sve daljnje informacije Markething tim stoji na raspolaganju.

Kontaktirajte nas preko kontakt forme!

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.