Project Description

Pizzeria Asterix

Opis projekta

Smještena u Puli, već otprije poznata po dobrim pizzama i ugodnom ambijentu, pizzeria Asterix može se pohvaliti kao jedna od pizzerija s najdužom tradicijom u gradu. Kao svaka ozbiljna tvrtka, odlučili su biti prisutni na društvenim mrežama i Googleu. Facebook smo stranicu gradili “iz temelja” te ona danas broji nešto više od 1000 stvarnih i aktivnih korisnika, a sredinom veljače ove godine pokrenuli smo i Instagram stranicu koja polako, ali sigurno raste. 

Ciljevi klijenta

Pizzeria Asterix pred Markething tim postavila je više ciljeva, a kao najvažniji od njih pokazao se postati lako vidljiv novim, te bliži i dostupniji postojećim gostima. Osim toga, želja im je stvoriti prepoznatljiv brend te jedinstven i oku ugodan dizajn na svim društvenim mrežama koje koriste. Kako sami sebe vide kao opušten i ugodan ugostiteljski objekt, taj ugođaj žele prenijeti i na svoje društvene platforme.

Rezultati

Za postizanje prvog navedenog cilja (lakše pronalaženje) odlučili smo ih visoko pozicionirati na Google platformi. Svojim znanjem i vještinama lokalnoga SEO-a postigli smo da se pri pretraživanju pizzerija u Puli i okolici uvijek pojave među top 3 rezultata, time su vidljivi novim korisnicima. Nakon pregleda izvrsne ocjene (4.7/5.0) i impozantnog broja recenzija (692), lako se odlučiti upravo za njih. S obzirom na to da većina turista koristi Google kao sredstvo za pronalaženje restorana, raznolikost je gostiju u pizzeriji veća te se samim time i glas o pizzeriji prenosi u više krajeva.

Drugi smo cilj (unikatan i prepoznatljiv dizajn) postigli korištenjem palete boja odgovarajuće samom logu pizzerije (narančasta, crvena i crna dominiraju vizualima). Pratitelji pizzerije na društvenim mrežama navikli su na spomenute nijanse popraćene pomno odabranim fontovima slova. Koristimo dva fonta, jedan “zaigran” za opuštenije i zabavnije objave te jedan “čišći” za informativne i ostale objave.

Treći cilj (opušten ugođaj) postižemo šaljivim i poučnim sadržajem. Koristimo razigrane naslove, nagradne kvizove te objave koje pratitelje zabavljaju, ali ih nerijetko tjeraju i na razmišljanje. Tekstovi i vizuali dizajnirani su tako da se međusobno nadopunjuju.

Prateći razvitak stranice, usporedimo li broj dosegnutih pratitelja po objavi danas i u početcima, uočavamo porast od 30%. Gledamo li nagradne igre i neke druge, publici zanimljivije objave, vidimo pozitivno odstupanje u dohvatu korisnika od čak 2500%. U posljednje vrijeme možemo uočiti porast u mnogim segmentima. Izdvajamo porast od 62% u pogledima na stranicu te porast od 50% u broju lajkova i novih pratitelja.

Napominjemo kako je Facebook stranica intuitivna te je odgovaranje na poruke upućene stranici svedeno na minimum. Svi rezultati Facebook stranice i Google pozicioniranja postignuti su kvalitetnim iskorištavanjem naših marketinških i SEO sposobnosti. Znanje stečeno upornim učenjem i praćenjem hrvatskog, ali i stranog tržišta, koristimo kako bi naši klijenti uvijek bili korak ispred konkurencije. Porastom dosega ljudi raste broj lajkova i komentara na stranici, što vodi krajnjem cilju – znatno većoj zainteresiranosti ljudi i popularnosti samoga klijenta, u ovom slučaju pizzerije Asterix. Na poruke usmjerene stranici odgovara se u roku od maksimalno 14 minuta, ovo je ujedno i jedina brojka koju se trudimo umanjiti te odgovarati u još kraćem roku.

Postavljanjem pizzerije na sam vrh Google pretraživanja ostvarili smo 2400% veći broj recenzija nego na Facebooku, što je dovelo do veće eksponiranosti i lakšeg pronalaženja pizzerije. Svojim radom i aktivnošću na društvenim mrežama uvelike smo povećali broj samih posjeta i poziva pizzeriji te smo kultivirali publiku koja je sve komunikativnija i željna interakcije. Sve su ideje za objave i originalne nagradne kvizove rezultat posvećenog kreativnog rada, a po potvrdi klijenta prelaze u realizaciju. Nagradnim kvizovima pratiteljima pružamo priliku za osvajanje nagrada u pizzeriji, a klijentu dajemo veći broj posjeta i narudžbi hrane za van.

  • 82% povećanje u uključenosti korisnika

  • 30% povećanje dosega

  • 62% povećanje broja pregleda

  • 50% povećanje broja pratitelja

Nedavno smo započeli vođenje profila na Instagramu kako bi se pizzeria približila i mlađoj publici. Preko te platforme korisnici mogu jednim klikom naručiti hranu ili otvoriti navigaciju koja ih vodi na adresu. Strateški koristimo hashtagove (#) kako bi se pizzeria Asterix prikazala u što većem broju pretraživanja.

Testimonial

Izuzetno smo zadovoljni suradnjom. Otkad radimo s Markethingom povećao nam se broj novih gostiju, a komunikacija s postojećim gostima je znatno olakšana i unaprijeđena.”

Andi Vitasović, vlasnik pizzerije Asterix

Zaključak

U doba kada je online prisutnost važna, a za pojedine djelatnosti i ključna, svojem smo klijentu osigurali sve dogovorene ciljeve. Pizzeria Asterix je uz našu pomoć povećala broj domaćih gostiju, a povećao se i broj turista u Asterixu u turističkoj sezoni. Pratitelje na društvenim mrežama zabavljamo redovitim nagradnim kvizovima te šaljivim i zanimljivim sadržajem. Ističemo brzo odgovaranje na poruke te rješavanje kriznih situacija, time je pizzeria bliskija svojim gostima. Jedinstvenim dizajnom stvorili smo prepoznatljiv brend, a visokim pozicioniranjem na Googleu i velikim brojem pozitivnih recenzija, pizzeria Asterix nameće se kao odličan izbor svim potencijalnim gostima u Puli i okolici.