Social media management, Meta advertising, Meta analytics
Istra DMC smo pomogli postići ciljeve u broju prijavljenih i stvarali sadržaj s kojim ciljana publika rezornira.
Istria Gran Fondo biciklistička je amaterska utrka dio svjetske serije utrka UCI Gran Fondo World Series. Osim glavne utrke u dva formata (Gran Fondo i Medio Fondo), natjecatelji su po prvi puta u Hrvatskoj imati priliku okušati se i u Time Trial-u.
Izrada strategije nastupa na društvenim mrežama

Izradili smo strategiju nastupa na društvenim mrežama koju smo pojačali s Meta oglašavanjem. Strategiji smo pristupili odgovorno i u skladu s očeivanjima ciljane publike.

Kod Meta oglašavanja prije svega smo analizirali oglašavački račun i uvidjeli korake u optimizaciji koje smo mogli napraviti kako bismo imali ispravno mjerenje. Kampanje smo radili isključivo za ciljeve prijava na utrke. Kako bismo to postigli za to je bilo potrebno postaviti Facebook pixel, postaviti evente, verificirati domenu, verificirati evente za iOS 14 korisnike te naravno izraditi kampanje.

Performance 5 metoda

Kod samog pristupa kampanja koristili smo Performance 5 metodu.

Testirali smo kreativu (copy i vizualni sadržaj) te nakon nekoliko multivarijabilnih testova dobili smo oglase koji najbolje rade kod ciljane publike te je najpovoljnija konverzija. Nakon testiranja smo pojačali budžete i uspjeli smo stići i prestići željenu brojku od 500 natjecatelja na 700 natjecatelja.

Želite li poboljšati rezultate na digitalnim kanalima?
Close