SEO prekršaji

SEO prekršaji

Postoji više različitih akcija zbog kojih web stranica može biti kažnjena premještanjem za nekoliko pozicija ili čak nekoliko stranica niže na tražilici.

Spriječite neželjene situacije izbjegavajući sljedeće prekršaje:

1. Suhoparan sadržaj

Sadržaj mora biti relevantan i vrijedan korisniku. Google je 2011. godine izbacio algoritam “Panda” kojim provjerava sadržaj stranica. Ne dozvolite si suhoparan sadržaj, potrudite se oko svojega weba.

 

2. Sadržaj s drugih web stranica

Niska kvaliteta sadržaja može unazaditi vaše SEO napore jer Google i druge tražilice traže stranice s relevantnim informacijama. Koristite li sadržaj s druge web stranice, Google će vašu stranicu prepoznati kao nevažnu.

3. Oglasi prije sadržaja

Ne zatrpavajte svoje korisnike brojnim oglasima prije dijeljenja kvalitetnoga sadržaja, omogućite im lako pronalaženje onoga što je važno. Korisnici su na prvome mjestu!

 

4. Maskiranje weba i sadržaja

Web stranicu moguće je podesiti tako da tražilice vide nešto potpuno drugačije nego što to vidi korisnik, a ovaj se prekršaj zove “cloaking”. Tražilicama se to nikako ne sviđa te ovo spada u jednu od najgorih stvari koje možete učiniti. Ako vas tražilice otkriju u ovome prekršaju, smatrat će to svjesnim pokušajem manipuliranja te će vas kazniti degradiranjem u rezultatima.

5. Ponavljanje ključnih riječi

Jedan od čestih SEO prekršaja je uzastopno ponavljanje ključnih riječi što najčešće čine SEO početnici ili neupućeni u način rada tražilica.

6. Skrivanje sadržaja

Skrivanje teksta još je jedna od nepoželjnih SEO akcija. Neke stranice izaberu tekst bijele boje tako da ga korisnik ne vidi (jer je iste boje kao i pozadina), dok ga tražilica može vidjeti.

 

7. Kupovanje poveznica

Vjerojatno najgora stvar koju možete učiniti je kupiti poveznice, Google je 2011. godine kaznio podružnicu Google Japan upravo zbog ovoga prekršaja.

8. SPAM poveznice

SPAM poveznice mogu unazaditi vašu web stranicu. Postavljanje poveznice na nerelevantnim blogovima ili forumima sa specifičnim ključnim riječima u sidrenom tekstu kao na primjer “masaža tijela u Puli” neće doprinijeti dobroj poziciji vašega weba. Uskoro će vas Google razotkriti i degradirati na stranicama s rezultatima (SERP engl. Search Engine Result Page).

9. Piratski sadržaj

Ako Google primijeti da je vaša stranica piratskoga sadržaja, slijedi vam gubitak stečene pozicije na tražilici.

 

10. Black hat SEO strategije

Umjesto Black Hat SEO strategija koristite White Hat SEO strategije. Ne kršite gore navedena pravila, držite se savjeta stručnjaka i osvanite na prvoj stranici s rezultatima.

Samo poštenim radom i trudom moguće je ostvariti dugoročne rezultate. Ako ste već prekršili neka od SEO pravila, kontaktirajte Markething tim stručnjaka koji će vam pomoći izvesti vas na pravi put!

Potrebna vam je pomoć sa SEO optimizacijom?

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.