Što je brendiniranje?

Što je brendiranje?

Brendiranje, poznati marketinški koncept, postao je prioritetom u online marketingu nakon što se 1998. godine internet pokazao vitalnim promidžbenim medijem. Tisuće tvrtki započelo je „rat bannerima” puneći internetske stranice oglasima, dajući sve od sebe kako bi stvorile prepoznatljivu marku i time dobile određen dio tržišta.

 

Uspješan se brending temelji na sinergiji više različitih tehnika, a upravo njihov spoj šalje dosljednu poruku o proizvodima i uslugama tvrtke. Izuzetno je važno slati tako dosljednu poruku u internetskom prostoru gdje se sve odvija brzo i marke se mogu izgraditi ili nestati preko noći, barem u očima korisnika interneta.

Cilj je brendinga privući i zadržati vjerne klijente tako što nudimo proizvod koji je uvijek u skladu s obećanjima koja brend daje.

Brending utječe na naše kupce, ali i na poslovne partnere, buduće zaposlenike i sve koji imaju želju surađivati s nama. Dobar brending omogućuje prepoznatljivost na tržištu. Potencijalni će partneri za suradnju uvijek radije odabrati tvrtku s čijim se brendom mogu poistovjetiti.

 

Brending je strategija kojom kreiramo i vizualiziramo sliku svojih proizvoda. Iako su sastavni dio brendinga logo, boje, font i slogan, ovo nikako nisu jedini elementi brending strategije. Brending strategiju potrebno je implementirati u svakodnevne interakcije s korisnicima pa tako treba paziti:

  • da sve fotografije sadrže logo 
  • da font slova na webu, fotografijama i svim pisanim materijalima bude jednak
  • da stil pisanja bude ujednačen
  • da sve brošure, letci i tiskani materijali imaju jednak dizajn, odnosno prate smjernice knjige standarda
  • da definiramo personalizaciju brenda i priču koju pričamo.

Brendirajte svoje proizvode ili usluge kako biste se izdvojili iz mase i postali prepoznatljivi. Izaberite sliku brenda koja vas najbolje prikazuje  i budite drugačiji od ostalih.

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.