Zanimljivosti na društvenim mrežama

Zanimljivosti o društvenim mrežama

Društvene su mreže izvršile velik utjecaj na naše živote. Uvjerenja smo da su olakšale komunikaciju s dragim osobama koje iz nekog razloga žive daleko od nas, ali gledajući ljude kako sjedeći na kavi listaju društvene mreže, ne možemo se oteti dojmu kako su ujedno srozale kvalitetu komunikacije s onima koji nam fizički nisu toliko daleko.  

Bez obzira na sve, društvene su mreže važan dio svakodnevice većine nas, a kako bismo vam ih približili, donosimo poneke zanimljivosti koje (pretpostavljamo) niste znali.

Tweet s najvećim brojem dijeljenja

Carter Wilkerson, 16-godišnjak iz Nevade, upitao je 2017. lanac brze prehrane Wendy’s koliko je retweetova potrebno kako bi dobio godinu dana besplatnih pilećih medaljona. Odgovor je glasio – 18 milijuna. Ovaj je zalogaj očito bio previše za Cartera koji je sakupio “samo” 3,5 milijuna retweetova i time pokorio svijet Twittera. Na njegovu radost, lanac Wendy’s mu je osigurao godišnju zalihu omiljenoga jela bez obzira na to što nije postigao traženi broj retweetova, a osim toga poklonili su i 100.000 američkih dolara u humanitarne svrhe prema Carterovom izboru. 

Nazivi naši svagdašnji

Znate li da je prvi naziv Twittera bilo Twttr, a Facebooka TheFacebook? 

Najpraćeniji Twitter profil

Najpraćeniji profil na Twitteru jest onaj Katy Perry, američke kantautorice koja je svjetsku slavu postigla svojim hitom “I kissed a girl”. Sa 107.23 milijuna pratitelja (travanj 2019.), Katy Perry vlada ovom društvenom mrežom.

Najpraćeniji Instagram profili

Vlasnik najpraćenijega profila na Instagramu upravo je – Instagram, s približno 277.55 milijuna pratitelja, a u stopu ga prati jedan od najpoznatijih nogometaša današnjice, Cristiano Ronaldo koji ima publiku od oko 152.62 milijuna pratitelja.

View this post on Instagram

Sit back and chill out, it’s vacation time. @cr7_footwear #espadrilles #handmade

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano) on


Više pročitajte u blog objavi TOP 10 Instagram profila na svijetu

Najpraćenije Facebook stranice

Najpraćenija Facebook stranica je Facebookova, slijedi je Samsung, div proizvodnje elektroničkih uređaja, a zatim opet neizbježni – Cristiano Ronaldo.

Koliko se ljudi služi Facebookom?

Prema statusu osnivača Facebooka Marka Zuckerberga, objavljenoga 30. lipnja 2018. godine,

“više od 2.6 milijardi ljudi svakoga mjeseca koristi Facebook, WhatsApp, Instagram ili Messenger, a više od 2 milijarde ljudi koristi barem jednu od naših usluga svaki dan.”

Zuckerberg je napomenuo i sljedeće:

“Imali smo odlično četveromjesečje, a naša zajednica i poslovanje i dalje rastu brzo. 2.3 milijarde ljudi danas koristi Facebook svakoga mjeseca, a 1.5 milijardi svakoga dana. Prihodi su porasli 33% u odnosu na isto razdoblje prošle godine – na 13.7 milijardi dolara.”

Plava boja Facebooka

Jeste li znali da je Facebook plave boje zbog toga što je Mark Zuckerberg daltonist? Daltonizam ne znači potpunu sljepoću za boje, već nemogućnost raspoznavanja (najčešće) nijansi crvene i zelene, što je slučaj i kod Marka.  Jednom je novinaru u intervjuu rekao da je plava boja za njega najbogatija i jedina čije sve nijanse može vidjeti. 

Zaštitno lice Facebooka

Lice poznatog glumca Al Pacina bilo je zaštitni znak Facebooka dok se još zvao TheFacebook. 

Facebook u Kini

Kineske vlasti kontroliraju i ograničavaju pristup brojnim web stranicama, kao i društvenim mrežama poput Facebooka kojemu ne možete pristupiti tijekom boravka u Kini.  Naravno, i ove je zabrane moguće zaobići, ali o tome nekom drugom prilikom.

#Hashtag

Prvo spominjanje pojma hashtag dogodilo se u blog objavi Stowea Boyda “Hash Tags = Twitter Groupings” 26. kolovoza 2007. godine (podatak preuzet od leksografa Bena Zimmera). 

Početkom srpnja 2009. godine Twitter je počeo hiperlinkati sve hashtagove u tweetovima kako bi se pojavili u rezultatima pretraživanja. 

Iako je hashtag svoje putovanje započeo na Twitteru, njegova upotreba se proširila i na druge web stranice društvenih mreža, uključujući Instagram, Facebook, Flickr, Tumblr i Google+.

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.