10 vrsta travel influencera

Travel influenceri postali su sve traženiji za promociju različitih brandova. Putem vloga, bloga, Instagrama, Facebooka i YouTube kanala promoviraju destinacije, proizvode ili usluge te njihovo angažiranje može utjecati pozitivno na vaše poslovanje.

Ova vrsta influencera obično surađuje s avioprijevoznicima, putničkim agencijama te turističkim i lokalnim tvrtkama. Fotografije i videozapisi putovanja dio su njihovog sadržaja, a obično prikazuju krajolik, hranu, mještane ili tradiciju.

Više o influencerima možete pročitati u našem blogu: Što su influenceri i što sve trebate znati o njima

U ovom blogu predstavit ćemo deset vrsta travel influencera kako bismo vam pomogli u odabiru onog koji će najviše odgovarati vašem brandu!

 

#1 Solo putnik

Ova vrsta influencera putuje sama fotografirajući i snimajući mjesta koja posjećuje. Solo putnici obično surađuju s brandovima koji promoviraju razne usluge i turističke destinacije. Svojim pratiteljima pružaju sve informacije o čarima solo putovanja.

Ivan Bengeri 

Atraktivnost i produktivnost ovog travel influencera karakteristike su koje ga najbolje opisuju. Strast za putovanjem prenosi na druge pružajući im raznolik sadržaj na društvenim mrežama. Uz idilične fotografije obično pruža i zanimljive činjenice. Svoje pratitelje potiče na angažman različitim pitanjima u objavama, a ponekad provodi i nagradne igre u suradnji s raznim brandovima.

View this post on Instagram

Volite li čaj!? 🍵 Znate li tko ga je prvi skuhao? 😁 . Priča se kako je kineski car Shen Nong otkrio tajnu pripreme ovog napitka prilikom jednog od svojih mnogobrojnih lovačkih izleta 2737. godine prije Krista. Kada je htio prokuhati nešto riječne vode na vatri vjetar je u posudu donio list sa stabljike čaja koja je u blizini rasla. Voda u posudi je brzo promijenila boju i do careva nosa došao je neobičan i njemu do tada nepoznat miris. Radoznalo je popio nekoliko gutljaja tekućine i bio je oduševljen aromom, a vrlo brzo je osjetio osvježenje i umor od dugotrajnog lova je nestao! 💪 . Ipak, vjerojatno prvi svakodnevni uživatelji pijenja čaja su bili budistički monasi koji su ga koristili kao napitak za meditacije jer pospješuje tjelesni mir i budi duševnu energiju. Zbog toga je svojevremeno čaj bio uzgajan uglavnom u vrtovima budističkih samostana. . Ovo je fotkano u okolici Munnara, gradića na 1600 metara nadmorske visine, kraju koji su Englezi prepoznali kao savršeno mjesto za uzgajanje čaja krajem 19. stoljeća. Svakako posjetite Munnar zaputite li se na sam jug Indije! Uživat ćete u predivnim pogledima na nepregledne plantaže čaja, kamo god da se okrenete. I, naravno, čistom zraku! 😍 . Hvala @mscgerber na 📸! . #india #kerala #tripofalifetime #keralablogexpress #nature #naturelovers #travel #travelblogger #travelblog #tea #sky #presstrip #blogtrip #lovetravel #travellife #traveldiaries #tourist #palms #coconut #sunset #sunset #view #traveltheworld #story #magic #teatime #history

A post shared by Ivan Bengeri (@idemo_putovati) on

 

#2 Putujući parovi

Predstavljaju destinacije u romantičnom svijetu te surađuju s putničkim agencijama koje nude posebne ture za parove. Obično pružaju recenzije o svom putovanju na temelju toga koliko je prikladno za par. Ako su vaši proizvodi ili usluge namijenjeni ovoj vrsti travel influencera, smatrajte ih idealnima za svoj brand.

Putoholičari 

Ovaj par nudi svoja iskustva s putovanja popraćena fotografijama i savjete kako pronaći povoljne karte i smještaj. Na stranici Putoholičari objavljuju putopise, savjete kako organizirati putovanje, pronaći suputnika ako nemate s kim putovati, recepte iz raznih zemalja i drugo. Možete ih pronaći i na njihovom Instagram profilu gdje ih prati 41,4 tisuća ljudi.

 

#3 Putujuća obitelj

Predstavljaju vrstu influencera koji putuju s cijelom obitelji. S obzirom na to da obitelji obično teže pronalaze pogodno odredište za odmor, angažiranjem ove vrste influencera povećat ćete korištenje svojih usluga ako su orijentirane prema obiteljima.

Kruzovi  

Ova obitelj voli putovati i planirati putovanja. Svojim pratiteljima pruža putopise, fotopriče i tips&tricks o putovanjima. Kratkim videozapisima dijele zanimljive činjenice i iskustva s putovanja. Također, u njihovim se objavama mogu pronaći pogodne lokacije za odmor s obitelji.

 

#4 LGBT travel influenceri

Obično pokrivaju LGBT-ove prijateljske destinacije i odmarališta tako da oni koji pripadaju zajednici mogu lako planirati sljedeće odredište. Pružaju jedinstvene i osobne priče iz cijeloga svijeta te su izvor korisnih, zanimljivih i inspirativnih informacija o putovanjima.

Travels of Adam 

Adam Groffman jedan je od LGBT travel influencera sa sjedištem u Europi. Sadržaj mu pokriva gradske izlete po svijetu, život u inozemstvu, LGBT teme, festivale i noćni život. Možemo reći da je LGBT stručnjak za putovanja jer je pisao i gay priče o putovanjima za različite portale. Nalazi se na mnogim društvenim mrežama, na Instagramu, YouTubeu, Twitteru te na blog stranica.

 

#5 Influenceri koji uživaju u hrani

Oni pružaju ljudima savjete o najboljim destinacijama za uživanje u ukusnoj hrani. Obično surađuju s restoranima i promoviraju različite planove putovanja. Fotografije su im popraćene odličnom hranom atraktivne pozadine koja privlači korisnike.

Darko Kontin 

Darko Kontin jedan je od najprepoznatljivijih food blogera u Hrvatskoj. Njegov sadržaj obuhvaća delicije koje sprema, savjete gdje otići na odmor, promocije različitih brandova, storyje s raznih putovanja te preporuke ukusne hrane. Aktivan je na Instagramu, Facebooku i YouTubeu.

 

#6 Putnici s budžetom

Dijele savjete o najpovoljnijim destinacijama. Neki od njih promoviraju i načine kako uštedjeti novac tijekom putovanja u inozemstvo. Surađuju s različitim tvrtkama kao što je primjerice booking.hr ili s hotelskim lancima.

Jelena Bradić 

Jelena Bradić na svom profilu pratiteljima pruža korisne informacije o putovanjima. Promovira proizvode i usluge drugih brandova i dijeli savjete kako uštedjeti pri putovanju u inozemstvo. U objavama često opisuje lokaciju uz korisne informacije kao što su primjerice cijene ulaznica ili smještaja, koje low-cost kompanije odabrati i drugo.

 

#7 Medicinski influenceri

Medicinski turizam smatra se rastućom industrijom. Ljudi koji si ne mogu priuštiti liječenje u svojoj zemlji zbog nedostatka usluga ili velikih troškova često putuju u inozemstvo. Ova vrsta travel influencera surađuje s bolnicama, putničkim agencijama i pružateljima specijalnih usluga.

Dr. Sanjay Gupta 

Dr. Sanjay Gupta smatra se travel influencerom jer promovira države surađujući s različitim brandovima. U objavama pruža zanimljive činjenice o svakoj državi koju posjeti. Njegova putovanja obuhvaćaju istraživanja vezana za njegovu specijalizaciju.

 

#8 Religiozni influenceri

Ove influencere prate ljudi koji pripadaju različitim religijama. Rade sa zajednicama koje su popularne za vjerska odredišta kako bi privukle više turista. Orijentiraju se na vjerske znamenitosti, događanja i lokalne običaje.

Chance for walk 

Emina i Marijeta žele prikazati svoju vjeru pratiteljima. Možete ih pronaći na različitim društvenim mrežama poput Instagrama, Facebooka i YouTubea. Objavljuju razne fotografije s pozitivnim i poticajnim sadržajima. Objavljuju i videe sa susreta molitvenih zajednica preko kojih drugima prenose svoje životno iskustvo.

 

#9 Luksuzno putovanje

Ovi influenceri obično surađuju s hotelima i odmaralištima s pet zvjezdica ili zrakoplovnim kompanijama. Moramo istaknuti da konkurencija u ovoj niši nije velika zbog male potražnje, no još uvijek ima ljudi koji traže luksuz te će sigurno biti zainteresirani za ovu vrstu travel influencera.

Sonja Kovač 

Sonja Kovač promovira luksuzan način putovanja. Na Instagramu daje preporuke o najboljim destinacijama i aktivnostima širom svijeta. Možemo je pronaći na različitim društvenim mrežama – Instagramu, Tik-Toku, Twitteru, Facebooku te blog stranici. Surađuje s velikim brojem klijenata iz cijelog svijeta.

 

#10 Digitalni nomad

Predstavlja osobu koja putuje samostalno, često mijenjajući adresu stanovanja. Uz putovanje, on u isto vrijeme radi svoj posao. Ovom vrstom travel influencera najčešće se smatraju freelanceri.

Tomislav Pancirov 

Tomislav Pancirov opisuje se kao lifestyle poduzetnik, content kreator, konzultant za digitalne komunikacije i digitalni nomad. Njegov sadržaj možete pratiti na Instagram i YouTube profilima te na blogu. Osim što putuje svijetom, često objavljuje razne korisne savjete u vezi stvaranja sadržaja, inspirativne priče te pitanja u objavama kojima potiče pratitelje na angažman. Promovira proizvode u koje vjeruje te ih odlično zna ukomponirati u svoj sadržaj.

View this post on Instagram

Što je to IKIGAI? IKIGAI je ukratko japanski koncept sreće i dugovječnosti, no ova riječ od samo šest slova ima puno dublje značenje. Mene je koncept oduševio pa ću vam u ovom blogu pokušati objasniti i približiti IKIGAI kako bi se mogli njime voditi u životu. IKIGAI je japanski koncept svrhe, motiva postojanja svih nas. Vjeruje se da svaki čovjek ima svoj IKIGAI – razlog za život, ono nešto posebno, energiju koja nas motivira i gura kroz život. To je odraz unutarnjeg tebe, onoga za što si stvoren i svega onoga što je tebi osobno vrijedno, razlog ustajanja iz kreveta i djelovanja na svim životnim poljima. Mnogi od nas još nisu uspjeli otkriti svoj IKIGAI, ali to je ok, ovo se ne događa preko noći. IKIGAI je naša osobna znatiželja u određenim poljima, ono što mi zaista želimo istražiti te pokloniti naše dragocjeno vrijeme tome. Slijedeći naš put postojanja, naše životne svrhe i živeći u skladu sa svojim IKIGAI život će nam biti ispunjen srećom i zadovoljstvom. “Ne razmišljajte zašto sumnjate, jednostavno ne prestanite s ispitivanjem. Ne brinite se što ne možete odgovoriti i ne pokušavajte objasniti ono što ne možete znati. Znatiželja je vlastiti razlog. Nisi li zabrinut kad razmišljaš o misterijama vječnosti, života, čudesne strukture iza stvarnosti? I to je čudo ljudskog uma – da koristi svoje konstrukcije, koncepte i formule kao alate za objašnjenje onoga što čovjek vidi, osjeća i dodiruje. Pokušajte shvatiti malo više svaki dan. Imajte svetu radoznalost. “ Albert Einstein (nastavak u komentaru) #hejljudi #digitalninomad #ikigai

A post shared by Tomislav Pancirov 🌍⚡️🙌 (@tomislavpancirov) on

 

Vrijednost travel influencera

Tko su travel influenceri i kako utječu na turističku industriju pročitajte u našoj blog objavi: Travel influenceri novi koncept poslovanja u turizmu 

Uz travel influencere možete osnažiti svoj brand, povećati angažman te potaknuti lojalnost svojih klijenata. Oni mogu pomoći mnogim brandovima postići odlične rezultate. Nadamo se da ste iz ovog bloga naučili nešto korisno te ste spremni za sljedeći korak – odabir odgovarajućeg influencera za promociju vašeg branda.