Kako besplatno povećati promet na web stranici?

//Kako besplatno povećati promet na web stranici?

Kako besplatno povećati promet na web stranici?

Osnovni cilj svake web stranice je što veći broj posjeta, što dulje vrijeme zadržavanja te što manja stopa napuštanja. Svježim i informativnim sadržajem moguće je privući nove korisnike i probuditi zanimanje za svoje proizvode ili usluge.
Iako imate odličan sadržaj, ponekad ostvarujete mali broj posjeta web-u. Promet je moguće povećati putem različitih medija, a neke ću nabrojati i opisati u tekstu ispod.

Facebook
1. Objava sadržaja na Facebook stranici tvrtke

Svaki novi sadržaj koji stvorite potrebno je podijeliti na svojoj Facebook stranici. Iako Facebook organski neće dosegnuti velik broj ljudi, zasigurno će povećati broj posjeta webu.

2. Objava poveznica na drugim društvenim mrežama

Iako su druge društvene mreže nešto slabije zastupljene u Hrvatskoj, nemojte zaboraviti podijeliti poveznicu i na njima.

3. Objava sadržaja na privatnim Facebook profilima

Idealno bi bilo kada bi zaposlenici tvrtke dijelili web sadržaj na svojim profilima jer svi smo mi mikro influenceri i možemo doprinijeti promociji tvrtke, ali i povećanju prometa na web stranici. Zajedno smo jači.

4. Dijeljenje sadržaja u relevantnim Facebook grupama

Odličan način za povećanje prometa na web stranici je dijeljenje sadržaja u Facebook grupama. Ako je sadržaj relevantan i koristan grupi, možete očekivati znatno povećanje prometa na web stranici. Poštujete pravila grupe i nemojte spamati. Mnogi članovi jedne grupe najčešće su članovi i drugih sličnih grupa pa tako objava istoga sadržaja u različitim grupama nije poželjna. Imajte na umu da mogu pristići pozitivni, ali i negativni komentari.

5. Facebook oglasi

Kao što je ranije spomenuto, Facebook organski dostiže do vrlo malog dijela naših pratitelja pa je potrebno izraditi Facebook oglase kako bismo dosegnuli nove korisnike i čitatelje. Pazite da ciljate relevantnu publiku.

Napomena: Nije besplatno, ali s malim budžetom moguće je učiniti mnogo.

LinkedIn
6. Objava dijela sadržaja na LinkedIn člancima

Svaki vlasnik LinkedIn profila može objavljivati sadržaj na svom profilu kao članak. Ako započnete s objavljivanjem članaka na LinkedInu možete steći veliki broj pratitelja. Iako Google ne karakterizira objave na webu i objave na LinkedIn člancima kao duplicirani sadržaj, preporučujem da objavite samo dio članka na LinkedInu te za ostatak stavite poveznicu na svoj web kako bi zainteresirani nastavili čitati upravo ondje. Želite povećati promet na svojoj web stranici, a ne LinkedInu.

7. Objava poveznica u LinkedIn grupama

Ovdje vrijede slična pravila kao i u Facebook grupama pa pripazite na pravila grupe i nemojte spamati.

Portali

8. Objava na Medium

Na Medium je moguće objaviti sadržaj pod rel=canonical što znači da će čitatelji provoditi vrijeme na Mediumu, ali oko 90 % SEO vrijednosti ide izvornom članku pa je tako veća mogućnost da će se upravo vaš izvorni članak prikazati na Google stranici s rezultatima. Osim objave cijeloga sadržaja, moguće je objaviti i jedan njegov dio te pri kraju staviti poveznicu na web kako bi korisnici nastavili čitati ondje. Izaberite strategiju koja vam najbolje odgovara.

Preporuka je da sadržaj za Medium bude na Engleskom jeziku. 

9. Objava na različitim portalima s rel=canonical

Svoj sadržaj možete objaviti i na različitim portalima koristeći rel=canonical. Ovo je izvrstan način da Googleu date do znanja koji je sadržaj izvorni, iako ne mora značiti da će vaš članak biti ispred članka objavljenoga na portalu. Za ovaj način objavljivanja sadržaja potrebno je mnogo iskustva, poznanstava i proaktivnoga kontaktiranja urednika portala.

10. Newsletters

Ovo je za neke zastarjela metoda, ali newsletteri su izvrstan način dovođenja prometa na web. Potrebno je imati bazu podataka potencijalnih čitatelja usklađenu s GDPR-om i možete započeti sa slanjem sadržaja članovima te baze. Newsletteri imaju poprilično velik CTR.

11. Slide share

Od svojega web sadržaja izradite prezentaciju te na kraju postavite poveznicu na izvorni članak.

12. Youtube

Zamolite kolegu iz ureda ili nekog influencera da prokomentira vaš sadržaj na Youtube kanalu te da na kraju video uratka pozove pratitelje na čitanje vaše posljednje blog objave.

13. Quora

Odgovaranjem pitanja na Quori možete povećati promet na stranici. Ovo vrijedi samo za stranice na engleskome jeziku jer je to jedini jezik kojega Quora podržava. U svakom slučaju možete odgovoriti na postavljeno pitanje i preusmjeriti čitatelje na svoju web stranicu ukoliko žele više informacija o određenoj temi.

Content marketing

14. Osvježite sadržaj na webu

Ako imate sadržaj koji više nije aktualan, uvijek ga možete osvježiti i prilagoditi, tako ćete uz minimalne napore imati svjež sadržaj.

15. Reddit

Sa sadržajem na Redditu morate biti zaista pažljivi jer vas korisnici mogu pohvaliti, ali mogu ostaviti i lošu kritiku. U svakom slučaju objavom na Redditu povećat ćete promet na svojemu webu.

Iskoristite potencijal navedenih kanala promocije kako biste povećali promet na svojoj web stranici, ali imajte na umu da sam sadržaj mora biti izuzetno kvalitetan te da je potrebno pratiti sve smjernice marketinga sadržaja. U slučaju da trebate sadržaj koji će privući korisnike, a da je ujedno u skladu sa SEO optimizacijom, obratite nam se s povjerenjem.

Vaš Markething tim!

Od |2018-08-31T13:52:09+00:00kolovoz 22, 2018|Marketing|
Miško Macolić Tomičić je zaljubljenik u digitalni marketing te vlasnik marketinške agencije Markething, aktivno sudjeluje u promicanju poduzetničke kulture u Istri, ali i šire u sklopu Start-Up udruge. Miško primjenjuje međunarodno iskustvo i iskustvo u start-up coworking prostoru na svoje brojne projekte. Zajedno sa partnericom Leanom Šibić osnovao je web stranicu „Essence of Croatia“ koja promiče skrivene ljepote Hrvatske. Autor je mnogih blogova na engleskom i hrvatskom jeziku i voditelj edukativnih radionica na temu digitalnoga marketinga.