On-site seo optimizacija

Kako besplatno povećati promet na web stranici?

Osnovni cilj svake web stranice je što veći broj posjeta, što dulje vrijeme zadržavanja te što manja stopa napuštanja. Svježim i informativnim sadržajem moguće je privući nove korisnike i probuditi zanimanje za svoje proizvode ili usluge.
Iako imate odličan sadržaj, ponekad ostvarujete mali broj posjeta web-u. Promet je moguće povećati putem različitih medija, a neke ću nabrojati i opisati u tekstu ispod.

1. Objava sadržaja na Facebook stranici tvrtke

Svaki novi sadržaj koji stvorite potrebno je podijeliti na svojoj Facebook stranici. Iako Facebook organski neće dosegnuti velik broj ljudi, zasigurno će povećati broj posjeta webu.

2. Objava poveznica na drugim društvenim mrežama

Iako su druge društvene mreže nešto slabije zastupljene u Hrvatskoj, nemojte zaboraviti podijeliti poveznicu i na njima.

3. Objava sadržaja na privatnim Facebook profilima

Idealno bi bilo kada bi zaposlenici tvrtke dijelili web sadržaj na svojim profilima jer svi smo mi mikro influenceri i možemo doprinijeti promociji tvrtke, ali i povećanju prometa na web stranici. Zajedno smo jači.

4. Dijeljenje sadržaja u relevantnim Facebook grupama

Odličan način za povećanje prometa na web stranici je dijeljenje sadržaja u Facebook grupama. Ako je sadržaj relevantan i koristan grupi, možete očekivati znatno povećanje prometa na web stranici. Poštujete pravila grupe i nemojte spamati. Mnogi članovi jedne grupe najčešće su članovi i drugih sličnih grupa pa tako objava istoga sadržaja u različitim grupama nije poželjna. Imajte na umu da mogu pristići pozitivni, ali i negativni komentari.

5. Facebook oglasi

Kao što je ranije spomenuto, Facebook organski dostiže do vrlo malog dijela naših pratitelja pa je potrebno izraditi Facebook oglase kako bismo dosegnuli nove korisnike i čitatelje. Pazite da ciljate relevantnu publiku.

Napomena: Nije besplatno, ali s malim budžetom moguće je učiniti mnogo.

6. Objava dijela sadržaja na LinkedIn člancima

Svaki vlasnik LinkedIn profila može objavljivati sadržaj na svom profilu kao članak. Ako započnete s objavljivanjem članaka na LinkedInu možete steći veliki broj pratitelja. Iako Google ne karakterizira objave na webu i objave na LinkedIn člancima kao duplicirani sadržaj, preporučujem da objavite samo dio članka na LinkedInu te za ostatak stavite poveznicu na svoj web kako bi zainteresirani nastavili čitati upravo ondje. Želite povećati promet na svojoj web stranici, a ne LinkedInu.

7. Objava poveznica u LinkedIn grupama

Ovdje vrijede slična pravila kao i u Facebook grupama pa pripazite na pravila grupe i nemojte spamati.

 

8. Objava na Medium

Na Medium je moguće objaviti sadržaj pod rel=canonical što znači da će čitatelji provoditi vrijeme na Mediumu, ali oko 90 % SEO vrijednosti ide izvornom članku pa je tako veća mogućnost da će se upravo vaš izvorni članak prikazati na Google stranici s rezultatima. Osim objave cijeloga sadržaja, moguće je objaviti i jedan njegov dio te pri kraju staviti poveznicu na web kako bi korisnici nastavili čitati ondje. Izaberite strategiju koja vam najbolje odgovara.

Preporuka je da sadržaj za Medium bude na Engleskom jeziku.

9. Objava na različitim portalima s rel=canonical

Svoj sadržaj možete objaviti i na različitim portalima koristeći rel=canonical. Ovo je izvrstan način da Googleu date do znanja koji je sadržaj izvorni, iako ne mora značiti da će vaš članak biti ispred članka objavljenoga na portalu. Za ovaj način objavljivanja sadržaja potrebno je mnogo iskustva, poznanstava i proaktivnoga kontaktiranja urednika portala.

10. Newsletters

Ovo je za neke zastarjela metoda, ali newsletteri su izvrstan način dovođenja prometa na web. Potrebno je imati bazu podataka potencijalnih čitatelja usklađenu s GDPR-om i možete započeti sa slanjem sadržaja članovima te baze. Newsletteri imaju poprilično velik CTR.

11. Slide share

Od svojega web sadržaja izradite prezentaciju te na kraju postavite poveznicu na izvorni članak.

12. Youtube

Zamolite kolegu iz ureda ili nekog influencera da prokomentira vaš sadržaj na Youtube kanalu te da na kraju video uratka pozove pratitelje na čitanje vaše posljednje blog objave.

13. Quora

Odgovaranjem pitanja na Quori možete povećati promet na stranici. Ovo vrijedi samo za stranice na engleskome jeziku jer je to jedini jezik kojega Quora podržava. U svakom slučaju možete odgovoriti na postavljeno pitanje i preusmjeriti čitatelje na svoju web stranicu ukoliko žele više informacija o određenoj temi.

 

14. Osvježite sadržaj na webu

Ako imate sadržaj koji više nije aktualan, uvijek ga možete osvježiti i prilagoditi, tako ćete uz minimalne napore imati svjež sadržaj.

15. Reddit

Sa sadržajem na Redditu morate biti zaista pažljivi jer vas korisnici mogu pohvaliti, ali mogu ostaviti i lošu kritiku. U svakom slučaju objavom na Redditu povećat ćete promet na svojemu webu.

Iskoristite potencijal navedenih kanala promocije kako biste povećali promet na svojoj web stranici, ali imajte na umu da sam sadržaj mora biti izuzetno kvalitetan te da je potrebno pratiti sve smjernice marketinga sadržaja. U slučaju da trebate sadržaj koji će privući korisnike, a da je ujedno u skladu sa SEO optimizacijom, obratite nam se s povjerenjem.

Vaš Markething tim!

Želite li povećati promet na vašoj web stranici?

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.