Što je korporativni dizajn?

Budući da smo “start-up” agencija koja je na samim počecima s poslovanjem, razmišljali smo o pitanjima koja nam klijenti najčešće postavljaju.
Većina je pitanja vezana uz cijenu naših usluga, no ono što (potencijalne) klijente najviše zanima jest kako se istaknuti u mnoštvu, prestići konkurenciju i biti prepoznatljiv na tržištu.

Odgovor se nalazi upravo u korporativnom dizajnu. On predstavlja identitet i karakter same tvrtke, od loga i promotivnih materijala, pa sve do načina odijevanja zaposlenika, njihovoga ponašanja i komunikacije unutar tvrtke.
Zbog iznimne važnosti ove teme, odlučili smo posvetiti nešto vremena korporativnom dizajnu i identitetu. ?
Korporativni dizajn je službeni grafički dizajn logotipa i naziva tvrtke koji se koristi na svemu što predstavlja Vaše usluge, od proizvoda pa sve do promotivnih materijala, brošura i ostaloga na čemu gradite svoj brend. Čvrsto je povezan s korporativnim identitetom koji predstavlja skup osobina po kojima je tvrtka prepoznatljiva na tržištu.

Ogleda se kroz palete boja, posebnost oblika tipografije, izgled stranica i fotografija te kroz komunikaciju unutar tvrtke i s korisnicima Vaših usluga.
Općenito je u životu važno kakav prvi dojam ostavljamo, jednako je i s korporativnim dizajnom. Možda nije presudan za uspješnost poslovanja, ali je značajan kod ostavljanja prvoga dojma na sadašnje i buduće klijente. Korporativni dizajn pravi razliku između toga jeste li prepoznatljivi na tržištu ili ste samo dio mase.
Ključni elementi korporativnog identiteta su posjetnice, logotip, potpis u mailu, brošure, olovke, pozivnice, radna odjeća i još mnoštvo drugih stvari prikazanih unikatnim dizajnom, koji u konačnici predstavlja identitet cijele Vaše korporacije.
Svaka organizacija želi stvoriti dobar imidž, identitet i reputaciju, a da bi to postigla potrebno je kreirati ujednačen vizualni identitet koji će odavati pozitivnu sliku uspješne komunikacije između organizacije i njene ciljane publike te dokazati Vašu ozbiljnost i dosljednost u poslovanju.
Zato pri stvaranju objave za društvene mreže ili medije općenito, bila to slika ili tekst, nastojte da ona sadrži logotip, boju, font slova i slogan koji predstavlja Vašu korporaciju. Svakom sljedećom objavom koja će sadržavati iste elemente postupno ćete stvarati prepoznatljivost kod publike koju ciljate. Za korporativni identitet kažemo da je lice tvrtke, stoga je iznimno važno biti vizualno usklađen i jačati svoj brend konstantnim ponavljanjem vizualnoga identiteta.

Primjer jednoga odličnog korporativnog dizajna je poznata „magenta“ boja HT grupacije. Kada je krenulo oglašavanje „Magenta“ paketa usluga, nitko nije znao što je to, no „proizvod“ predstavljen u rozoj boji bez korisnih informacija dovodi do zaključka da se radi o njihovu proizvodu. Dress code svih predstavnika prodaje i voditelja T-Centara u to vrijeme bila je majica roze boje, a dijelili su i fascikle te kemijske olovke u rozoj boji s natpisom “Magenta”. Posvuda su postavili jumbo plakate u istoj boji i s istim natpisom bez ikakvih dodatnih informacija te su na ovaj način pobudili interes kod postojećih i budućih korisnika svojih usluga, što im je u konačnici i bio cilj.
Ovaj primjer pokazuje da je korporativni identitet nešto što se gradi vremenom i temeljitim upoznavanjem svojih korisnika, ali potiče i na razmišljanje po pitanju dizajna na kojem ćete graditi identitet. McDonalds, Coca-Cola, Nike, Starbucks i svima poznata Apple jabučica samo su dio izvrsnih primjera prepoznatljivoga i unikatnog identiteta, a sve ih povezuje minimalizam grafičkoga dizajna.

Možemo zaključiti da dobri odnosi s javnošću, imidž, komunikacija unutar i izvan tvrtke te vizualni sadržaj dovode do stvaranja jedinstvenoga korporativnog identiteta te u konačnici prepoznatljivoga brenda na tržištu.
Identitet je važno graditi na način da osluškujete potrebe klijenata, predlažete inovativna rješenja te razvijate dizajn i slogan koji će Vas predstavljati u budućnosti.
Planirajte, razvijajte, dizajnirate i testirajte, pozabavite se svim elementima korporativnog identiteta i za svoje poslovanje osmislite najbolji mogući dizajn. Budite kreativni, izdvojite se iz gomile, a pri dizajniranju se vodite onom poznatom „manje je više“.

U slučaju da Vam je potrebno više informacija ili trebate pomoć oko kreiranja idealnog dizajna za Vaš brand slobodno nas kontaktirajte na mail: info@markething.hr.

Pročitajte još

Što je SEO optimizacija?

Savjeti

Što je SEO optimizacija?

SEO (Search Engine Optimization) je proces optimizacije web stranica za pretraživače kako bi se povećala količina i kvaliteta organskog (neplaćenog) prometa. Cilj je da stranica bude vidljiva ne samo po imenu, već i po ključnim riječima relevantnim za vaše poslovanje.
UTM tagovi

Objave

Kako postaviti UTM tagove za praćenje prometa?

Kako bismo znali od kuda je došao određeni promet na web stranicu ili web trgovinu kreiramo UTM tagove. Oni nam omogućuju da pratimo s kojeg izvora je došao naš promet.
zaposlenici koji optimiziraju konverzije

Digitalni marketing, Objave

Što je konverzija? Definicija, tipovi, važnost, mjerenje

Svako poslovanje ima svoje specifične ciljeve konverzije koji su prilagođeni njegovim potrebama i prirodi poslovanja. Na primjer za e-commerce stranicu najvžnija konverzija je kupovina proizvoda.
Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.