Dimenzije fotografija na društvenim mrežama

Vodič za dimenzije fotografija na društvenim mrežama

Vrlo često vidimo kako mnoge stranice nemaju pravilno postavljenu fotografiju na društvenim mrežama pa se može uočiti da je logo na profilnoj fotografiji odrezan ili da u naslovnoj fotografiji ne možemo pročitati sav tekst. Ovo odaje dojam neprofesionalnosti vođenja društvenih mreža i može utjecati na uključenost korisnika u vaše objave.

U ispod navedenom tekstu napisat ćemo nešto više o dimenzijama fotografija na društvenim mrežama. Sve su dimenzije navedene u pikselima.

Facebook

Profilna fotografija: 180 x 180
Naslovna fotografija stolno računalo: 820 x 312
Naslovna fotografija mobitel: 640 x 360
Naslovna fotografija grupa: 1640 x 856
Naslovna fotografija događaja: 1920 x 1080
Fotografija u novostima: 1200 x 630
Fotografija u poveznici: 1200 x 628

Optimizirajte svoje naslovne fotografije za mobilne ekrane jer svakim danom sve više korisnika koristi Facebook na mobilnim uređajima. Kako biste što manje rezali fotografiju, preporučujemo sljedeće dimenzije:

Naslovna mobitel: 820 x 461

Naslovna računalo: 820 x 312

Izgubit ćete pokoji piksel na računalu, ali ako postavite tekst u dimenzijama 820 x 312, sav će vaš tekst biti vidljiv.

Iako je u zadnje vrijeme eksponencijalni rast Facebooka stao, danas ta društvena mreža broji preko 2 milijarde korisnika. Skoro svi milenijalci imaju Facebook profil i potrebno je imati kvalitetne fotografije i odgovarajuće dimenzije kako biste pravilno predstavili svoj brend.

 

Instagram

Profilna fotografija: 110 x 110
Fotografija u novostima: 1080 x 1080
Instagram priče 1080 x 1920

Instagram raste sve brže i preuzeo je Facebookov eksponencijalni rast pa se većina generacije Z, takozvana iface generacija, nalazi na Instagramu. Oni kao da su rođeni s mobitelom u ruci i vrlo su kritični što se tiče objava na Instagramu, stoga pripazite da vaše objave budu pravih dimenzija.

 

Linkedin

Profilna fotografija: 400 x 400
Naslovna fotografija: 1536 x 768
Fotografija u novostima: 350 px široka
Fotografija u poveznici: 180 x 110
Profilna fotografija tvrtke: 300 x 300
Naslovna fotografija tvrtke: 1536 x 768

LinkedIn je društvena mreža za poslovne kontakte te je na njoj vrlo važno ostaviti dobar prvi dojam. Fotografije govore više od 1000 riječi, stoga pripazite da ostavite dojam profesionalnosti i na svojim fotografijama. Ovo pravilo još više vrijedi za tvrtke jer je LinkedIn idealan za B2B spajanja, a zasigurno ne želite da vas potencijalni klijenti ili partneri smatraju nesposobnima ili nedovoljno educiranima. Pazite na dimenzije fotografija!

 

Twitter

Profilna fotografija: 400 x 400
Naslovna fotografija: 1500 x 500
Fotografija u novostima: 440 x 220

Iako Twitter nije toliko zastupljen u Hrvatskoj, poznajemo mnoge poduzetnike, influencere i poznate osobe koje se njime koriste. Želite li biti prisutni na ovoj društvenoj mreži, imajte na umu dimenzije fotografija te ih pravilno uredite.

 

Pinterest

Profilna fotografija: 165 x 165
Naslovna fotografija panoa: 220 x 150
Prikačeni pregled fotografije: 236 px široka

Ako je vaš posao kreativna industrija, naša je preporuka koristiti se Pinterestom. Sigurno može dovesti još prometa na web stranicu, a samim time i više posla u budućnosti.

Vizualni je sadržaj iznimno važan za uključivanje vaših korisnika u objave na društvenim mrežama. Koristite prilagođene dimenzije fotografija i ne zaboravite dizajnirati objavu jer time još više potičete korisnike na uključivanje, a kao rezultat imat ćete više klijenata.

Vođenje društvenih mreža može biti noćna mora zato prepustite nama vaše društvene mreže i dozvolite da noćnu moru pretvorimo u san, također Facebook oglašavanje ponekad uzrokuje mnogo problema jer je potrebno ciljati pravu publiku, izraditi primamljiv oglas te na kraju dizajnirati vizual koji će privući pažnju potencijalnih korisnika.

Za sve upite Markething tim vam stoji na raspolaganju.

Potrebna vam je pomoć za vođenje društvenih mreža?