10 marketing strategija koje koriste pizzerije

U ovome blogu naveli smo neke savjete koji će Vam poslužiti za daljnje poslovanje ukoliko smatrate da Vaša pizzeria posluje loše ili jednostavno imate potrebu unijeti neke promjene u dosadnu rutinu poslovanja. Za Vas smo pripremili 10 strategija, no sigurni smo da ih možete primijeniti i više ukoliko se prepustite mašti. Strategijom planirate dugoročne ciljeve kao i zadatke i određujete smjer, način i sredstva kojima ćete se prikazati tržištu i postati konkurentni.

1. Izrada društvenih mreža

Društvene su mreže dio svakodnevnice, no jesmo li svjesni i važnosti istih? Redovito “scrollamo” naslovnice Facebooka, Instagrama i ostalih društvenih mreža koje egzistiraju već dugi niz godina. Putem društvenih mreža komuniciramo s velikim brojem ljudi, one nam koriste kao izvor informacija i mjesto kojemu možemo pristupiti u bilo koje doba i gdje god se nalazili. Izrada profila prepunih slika i informacija uvelike olakšava pronalaženje tražene informacije i korisnici mogu donijeti odluku koju pizzu odabrati i u kojoj pizzeriji provesti svoje vrijeme.

Provjerite naše usluge vođenja društvenih mreža 

2. Izrada Google My Business

Profil Vaše tvrtke ima dobru priliku za on-line branding, marketing i samo jednim klikom možete pronaći upute za dolazak, nazvati pizzeriju, spremiti broj ili pročitati recenzije. Ukoliko niste zauzeli svoje mjesto, naš je savjet da to učinite odmah i unaprijedite svoje poslovanje. Omogućite Vašim korisnicima lakše pronalaženje i pristup osnovnim i potrebnim informacijama, a Vas tek nekoliko koraka dijeli od izrade.

3. Izrada web stranice

Izrada web stranice za Vašu pizzeriju neophodan je korak poslovanja prema uspjehu. Stranica mora biti kvalitetna, takva da Vas predstavlja u najboljem svjetlu i ističe Vas na tržištu, a najbolje je da se za izradu obratite stručnjacima kako bi izgledala što profesionalnije. Što brže učitavanje, dobra rangiranost na tražilicama, jednostavnost i profesionalne slike samo su neki od čimbenika kojima treba posvetiti veliku pozornost.

Još uvijek nemate web stranicu? Zatražite našu ponudu izrade web stranice!

4. Primamljive dnevne/tjedne ponude

Potrošači su osjetljivi na cijene, neovisno o kojem je poslovanju riječ, stoga preporučujemo prihvatljivije i primamljivije dnevne ili tjedne ponude kako biste privukli svoje goste. Neki od naših savjeta su popusti u određeno vrijeme ili određenim danima (takozvani “happy hour”), gratis pizza na određenu količinu (primjerice 5+1 gratis), besplatni aperitivi, izrada pizze po vlastitom izboru, kuponi…

Ovo je jednostavna psihologija, popusti uvijek potaknu želju za proizvodom, zar ne?

5. Sponzorirani oglasi

Sponzorirani oglasi služe kako biste svoj oglas prikazali što većem broju korisnika, ostvarili veći doseg publike i vrlo vjerojatno ostvarili bolje poslovne rezultate. Ono najvažnije kod sponzoriranih članaka je upravo to što Vi birate ciljanu grupu potrošača koji će pročitati oglas. Stoga odaberite svoju publiku i oglasite se, jer dobar (o)glas daleko se čuje!

Povjerite oglašavanje nama!

6. Ažurnost, cjelovitost i aktivnost objava

Ažurnim i potpunim objavama i aktivnošću na društvenim mrežama i web stranici Vaša tvrtka daje signal o pouzdanosti, relevantnosti i vjerodostojnosti poslovanja. Kada na Vašim društvenim mrežama dijelite zanimljive blog objave, videozapise, slike ili drugi zanimljiv sadržaj, postojećim, ali i potencijalnim korisnicima dajete razlog da kliknu na ono što ste objavili, a na taj ih način preusmjeravate na Vašu stranicu.

7. Izradite dječji kutak

Posao roditelja traje 0/24 i ponekad zna biti naporan i težak. Ukoliko omogućite roditeljima da pojedu pizzu, a da ne moraju trčati oko djece, sigurni smo da su to Vaši budući korisnici. Djeca su skromna, njihov kutak ne treba biti prepun skupocjenih stvari, ponekad su papir i bojice dovoljni za osmijeh na dječjem licu!

8. Sudjelujte u humanitarnim akcijama i sportskim događajima

Nitko od Vas ne očekuje veliku svotu novca, bit humanitarnih akcija jest donacija, no o Vama ovisi iznos koji ćete donirati. Svako Vaše sudjelovanje pomaže, a ne zaboravite da se dobro dobrim vraća! Činiti dobro zasigurno će Vam upotpuniti dan.

Sponzorirajte sportske događaje, sudjelujte u istima, na taj način Vaše ime vide brojni sudionici. Reklama je bitna!

 

9. Kartonske kutije za pizzu s logom

Logo je slika ili tekst koji predstavlja Vaše poslovanje, možemo reci da je to lice koje gleda cijeli svijet. Izradite jedinstven logo, stavite ga na kartonske kutije uz navedene podatke o Vašoj pizzeriji, kao i Facebook i web stranicu koju mogu posjetiti. Možete dostaviti i jelovnik uz pizzu i time osigurati sljedeću narudžbu.

10. Istaknite se na tržištu

Pokušajte se nečime istaknuti, učinite nešto po čemu ćete biti posebni, jedinstveni i drugačiji od ostalih! Upotrijebite maštu i krenite na posao. Hoće li to biti raznovrsnost jelovnika s drugačijim nazivima pizza? Uređenje prostora kojim privlačite? Dodatak na pizzu kojeg druge pizzerije nemaju? Mogućnost naručivanja po komadu? Odluku prepuštamo Vašoj mašti i mogućnostima!

 

Naveli smo 10 jednostavnih savjeta za koje smatramo da Vam mogu pomoći. Neki od navedenih nisu novost, no ponekad u užurbanom svijetu kakav je danas, zaboravimo primijeniti osnovna pravila. Ne treba isticati kako je uz sve navedeno potrebno imati profesionalno i ljubazno osoblje koje će “natjerati” ljude da se vrate opet.  

Nadamo se da Vam je Markething tim pomogao svojim idejama i želimo Vam puno uspjeha u daljnjem poslovanju!

Pročitajte još

Što je SEO optimizacija?

Savjeti

Što je SEO optimizacija?

SEO (Search Engine Optimization) je proces optimizacije web stranica za pretraživače kako bi se povećala količina i kvaliteta organskog (neplaćenog) prometa. Cilj je da stranica bude vidljiva ne samo po imenu, već i po ključnim riječima relevantnim za vaše poslovanje.
UTM tagovi

Objave

Kako postaviti UTM tagove za praćenje prometa?

Kako bismo znali od kuda je došao određeni promet na web stranicu ili web trgovinu kreiramo UTM tagove. Oni nam omogućuju da pratimo s kojeg izvora je došao naš promet.
zaposlenici koji optimiziraju konverzije

Digitalni marketing, Objave

Što je konverzija? Definicija, tipovi, važnost, mjerenje

Svako poslovanje ima svoje specifične ciljeve konverzije koji su prilagođeni njegovim potrebama i prirodi poslovanja. Na primjer za e-commerce stranicu najvžnija konverzija je kupovina proizvoda.
Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.