Analiza web stranice

Analiza web stranice

Prije početka procesa oglašavanja ili bilo kakve optimizacije potrebno je analizirati web stranicu kako bismo utvrdili početno stanje. Analitički pristup primjenjuje se na tri segmenta:

  • korisničko iskustvo
  • SEO
  • tehnički SEO

Tehnički SEO

Primarni uvjet za uspjeh na digitalnim kanalima svakako je tehnički dobro postavljena web stranica. Tehnički SEO temelj je svake web stranice. Kako bismo sagradili kuću sigurnu i otpornu na vanjske uvjete potrebno je postaviti dobre temelje, isto pravilo možemo primijeniti i u postavljanju web stranica. Samo dobro tehnički postavljena web stranica može imati uspjeha kod korisnika.

Više o tehničkoj SEO optimizaciji pročitajte u blog objavi Vodič za tehnički SEO.

 

SEO

Mnogi misle da je SEO samo optimizacija za tražilice, ali SEO je ustvari sve što radimo online. Korisnici sve više vjeruju rezultatima tražilica pa tako pretražuju proizvode i usluge koje planiraju kupiti ili o kojima žele saznati više informacija. Samo prve tri pozicije dobivaju značajan promet. Cilj je gotovo svakog poslovanja postići što bolje rezultate na tražilicama jer to posljedično može utjecati na prodaju.

Sadržaj web stranice zauzima vrlo važnu značajku pri SEO optimizaciji. Prema Googleovu posljednjem ažuriranju, više nego ikada dosad ističe se važnost pisanja sadržaja za korisnike, a ne za tražilice. Više o toj temi pročitajte u blog objavi Google BERT update sve informacije.

Korisničko iskustvo

Cilj je unaprjeđenja korisničkog iskustva da interakcija između web stranice i korisnika bude što jednostavnija i prirodnija (intuitivna). Korisnika je potrebno voditi web stranicom i procesom kupnje te prilagoditi web dizajn aktualnim trendovima.

Jedan je od važnih koraka pri optimizaciji korisničkog iskustva izrada pravilne strukture web stranice, a više o toj temi možete pročitati u blogu Struktura web stranice.

Optimizacija korisničkog iskustva utjecat će na zadovoljstvo korisnika na web stranici te će korisnik lakše steći povjerenje u uslugu ili proizvod koji prodajete.

 

Alati koji pomažu u analizi web stranice

Već je dobro poznata izreka “možemo utjecati samo na ono što možemo mjeriti”, a u digitalnom marketingu svi su kanali mjerljivi. Korištenjem ovim alatima možete analizirati web stranicu i na temelju dobivenih podataka donijeti zaključke koji će omogućiti bolje rezultate, što bi u pravilu posljedično trebalo povećati prodaju.

Google Search Console

Osnovni je uvjet za početak tehničke SEO optimizacije web stranice postavljanje Google Search Console koja nam omogućuje uvid u:

  • pogreške u indeksiranju
  • analizu pretraživanja
  • strukturirane podatke
  • ubrzane mobilne stranice
  • veze na web stranicu
  • interne veze
  • međunarodno ciljanje
  • upotrebljivost za mobilni web
  • testiranje datoteke robots.txt
  • sitemaps

SEO optimizacija nije moguća ako nemamo postavljen Google Search Console.

Alate za istraživanje ključnih riječi možete pronaći na poveznici Alati za istraživanje i planiranje ključnih riječi.

 

Google Analytics

Kako bismo mogli pratiti uspjeh web stranice i ostvarivanje ciljeva ili konverzija, potrebno je postaviti Google Analytics kod na web stranicu. Google Analytics prati korisnike na webu i omogućuje nam vrlo važne informacije za optimizaciju web stranice:

  • broj korisnika
  • vrijeme zadržavanja
  • stopa napuštanja (engl. bounce rate)
  • sadašnje posjete
  • mjerenje konverzije
  • atributi
  • preporuke
  • ponašanje korisnika

Napredni alati

Postoje i alati koji omogućuju detaljno praćenje poput praćenja pokazivača miša na web stranici i stvaranje toplinskih mapa. Za primjer možemo pronaći mjesta koja naši korisnici klikaju, a naš element na web stranici nije klikabilan. Takvom optimizacijom omogućujemo bolje korisničko iskustvo. Za ove napredne alate i metode optimizacije predlažemo da se posavjetujete sa stručnjacima koji će vam sve to jednostavno analizirati i prezentirati dobivene rezultate.

Potrebna vam je profesionalna analiza web stranice? Kontaktirajte nas putem kontakt forme.

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.