Google Ads vrsta je Google oglašavanja kojim ciljamo korisnike prema njihovim pretraživanjima, odnosno potrebi. Najzanimljivije od svega je da se Google Ads naplaćuje po kliku (engl. PPC – pay per click), što znači da se naplata vrši tek kada potencijalni klijent zaista klikne na oglas. U slučaju da korisnik ne klikne na oglas, nema ni naplate. Imajte na umu kako oglas mora biti relevantan pretrazi korisnika te treba zadovoljavati Ad Rank i Quality Score.
Prednosti Google Ads proširenja
Mnoge su prednosti Google Ads proširenja:
- dodatne informacije
- povećanje CTR prema Google rezultatima*
- rang oglasa (engl. Ad Rank)
- povećanje relevantnosti i kvalitete
- interakcija s oglasom
- dodatne poveznice na web stranicu.
*Sve vrste oglasnih proširenja koje nudimo namijenjene su pružanju korisnih informacija korisnicima, što znači da možemo ostvariti viši CTR. Ustanovili smo da primjenom novog oglasnog proširenja CTR raste prosječno između 10 i 15%. To, između ostalog, ovisi i o klijentu, vrsti tvrtke i vrsti proširenja i Google ne može jamčiti taj ili neki drugi porast.
(Informacija preuzeta sa Google Ads centra za Pomoć)
Vrste Google Ads proširenja
Ekstenzije oglasa pružaju korisnicima još relevantnije podatke pretraga, što za nas znači veći broj klikova na oglase. Nude se sljedeća proširenja:
Sitelink proširenje
Ovo proširenje omogućuje detaljno informiranje naših korisnika o stranicama koje su relevantne njivom pretraživanju. Moguće je dodati sitelinks proširenja za usluge, cjenik ili kontakt. Na računalu je moguće prikazati do 6, a na mobilnim uređajima do 4 proširenja.
Proširenje poziva
Ovo proširenje idealno je za poslovanja koja ovise o pozivima jer će povećati njihov broj, a vaš službeni telefon zasigurno će se usijati te ćete s lakoćom prestići konkurenciju koja ovu vrstu proširenja ne koristi. Proširenje se prikazuje na mobilnim uređajima te najčešće samo na prvome ili na prva dva oglasa.
Proširenje poruka
Ponekad ste nedostupni za poziv te vam više odgovara da potencijalni klijenti pošalju poruku. Imajte na umu da je proširenje poruka moguće jedino na mobilnim uređajima.
Proširenje lokacije
Odličan dodatak za sve koji žele da ih korisnik jednostavno pronađe, klikom na lokaciju otvaraju se Google karte koje vode korisnika direktno u poslovnicu. Proširenja lokacije najbolje funkcioniraju kada ograničimo udaljenost korisnika od poslovnice, mi preporučujemo do 30 km, ali napominjemo kako sve ovisi o vrsti poslovanja.
Potrebno je povezati Google My Business i Google Ads račun.
Na sljedećim poveznicama pročitajte više o Google My Business i Lokalni SEO.
Proširenje cijene
Prikažite odmah potencijalnim korisnicima cijene svojih proizvoda ili usluga. Budite transparentni i vaši korisnici će to znati vratiti. Proširenje cijene se prikazuje samo ako je oglas na prvome mjestu.
Proširenje aplikacije
U slučaju da želite povećati broj instalacija svoje aplikacije, ovo je najbolji način i pristup. Napravite remarketing kampanju svih mobilnih korisnika koji su posjetili vašu stranicu i koristite prikazivačku kampanju (engl. display campaign)
Proširenje oblačića (engl. callout)
Ovo proširenje slično je proširenju sitelink, ali nema mogućnost klika i povezivanja s web stranicom. Ako želite svojim korisnicima pružiti više informacija i povećati CTR, callout će vam pomoći u tom naumu. Možete koristiti fraze poput „besplatna dostava“, „mogućnost povrata“, „ušteda 40%“, „24/7 korisnička podrška“…
Proširenje ponude ili akcije
Kada imate određeni proizvod ili uslugu na akciji, možete se poslužiti proširenjem ponude kako biste korisniku prikazali sniženja, a samim time povećat ćete broj klikova na odredišnu stranicu (engl. landing page) proizvoda ili usluge.
Proširenje structured snippet
Korištenjem 12 različitih naslova ovo proširenje omogućuje dodavanje posebnih informacija o poslovanju. Naslovi mogu biti:
- dodatne pogodnosti (engl. amenities)
- brendovi (engl. brands)
- tečajevi (engl. courses)
- stupanjski programi (engl. degree programs)
- destinacije (engl. destinations)
- istaknuti hoteli (engl. featured hotels)
- pokriveno osiguranjem (engl. insurance coverage)
- modeli (engl. models)
- četvrti (engl. neighbourhoods)
- katalog usluga (engl. service catalog)
- emisije (engl. shows)
- stilovi (engl. styles)
- vrste (engl. types)
Proširenje lokacije podružnice
Ovo proširenje idealno je za velike brendove koji trguju svojim proizvodima na širem geografskom području veličine jedne države. Prikazuje lokaciju nama najbliže podružnice. Danas je ovo proširenje moguće za 11 država: SAD, Ujedinjeno Kraljevstvo, Australija, Njemačka, Kanada, Brazil, Nizozemska, Francuska, Japan, Singapur i Novi Zeland.
Kako još nije dostupno za Hrvatsku nemamo izgled oglasa.
Koristeći Google Ads proširenja povećajte kvalitetu svojih oglasa, a to će zasigurno utjecati i na veći broj upita za vaše proizvode ili usluge. Zatrebate li pomoć oko Google Ads oglašavanja, vaš Markething tim ovdje je za vas.