Ideje za Facebook i Instagram nagradne igre

Ideje za Facebook i Instagram nagradne igre

Kako biti kreativan pri izradi Facebook nagradne igre? Pustite mašti na volju i smišljajte igru koja će biti zanimljiva vašim pratiteljima. Ako želite biti kreativni, um vam mora biti slobodan. Teško je biti kreativan ako vas nešto muči i opterećeni ste, zato je najbolje razbistriti um u prirodi, zatim u timu brainstormati ideje.

Ako tražite pravila za organizaciju Facebook i Instagram nagradnih igara kliknite na Pravila Facebook nagradnih igara u suprotnom nastavite čitati ovu objavu.

Mnogi se administratori Facebook stranica koriste dosadnim nagradnim igrama – „Lajkaj, podijeli, označi“ metoda i nije baš najuspješnija jer nedostaje kreativna nota kojom je moguće privući potencijalne korisnike na uključivanje u nagradnu igru. 

Zanima vas kako povećati uključenost na društvenim mrežama pročitajte blog objavu Kako povećati uključenost korisnika na društvenim mrežama.

 

Prednosti organiziranja nagradnih igara:

  •  porast broja pratitelja
  •  povećanje svjesnosti o brandu
  •  stvaranje potencijalnih klijenata
  •  ušteda novca za oglašavanje
  •  povećanje interesa za proizvod ili uslugu
  •  bolje povezivanje s pratiteljima
  •  zagarantirana zabava
  •  jedinstven sadržaj

Nemojte osmišljavati nagradnu igru tek toliko da budete aktivni na stranici. Potrudite se biti što kreativniji i vaša će publika to nagraditi angažmanom u nagradnoj igri. Nagrada mora biti primamljiva i potaknuti vaše korisnike da se uključe, ali istovremeno nagradna igra mora biti dobro isplanirana, kreativna i jednostavna.

Ideje za nagradne igre:

  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju komentirati na koji se način koriste vašim proizvodom ili uslugom.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju komentirati što oni mogu napraviti u 2 klika (primjer koji smo mi upotrijebili, pročitajte dalje kako biste pronašli više informacija) ili što mogu napraviti s vašim proizvodom.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju komentirati kako bi nazvali vaš novi proizvod ili uslugu.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici se moraju fotografirati s vašim proizvodom. (Napomena: Pripazite da dobro koncipirate pravila Facebook nagradne igre da ne biste kasnije imali probleme.)
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju osmisliti novi slogan za vašu tvrtku.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju komentirati zašto vole vaš proizvod ili uslugu ili što im predstavljaju (primjer dalje u tekstu).
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju na svom profilu javno podijeliti fotografiju s vašim proizvodom (dobar primjer ovakve nagradne igre imao je Varteks).
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju opisati fotografiju (caption this photo).
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici moraju nadopuniti rečenicu.
  • Kako bi sudjelovali u nagradnoj igri, korisnici  moraju podijeliti fotografiju iz vašeg objekta (idealno za ugostitelje).

 

Ponekad će ideje doći same od sebe!

Jednom mi je jedan dragi prijatelj, kada sam njegovom ocu pomagao instalirati Skype, rekao iz šale: „Što je to tebi? Tebi je to dvije minute!“ Nasmijao sam se i dosjetio da bi to mogla biti odlična ideja za objavu na našim društvenim mrežama. Izradili smo jednostavan vizual, malo izmijenili i objavili, doseg objave bio je 100 % veći od uobičajenog za takve objave.

https://www.facebook.com/markething.hr/photos/a.1771438169763074/2149123335327887

Objava je pokazala dobre rezultate pa smo odlučili investirati još poneku kunu u oglašavanje na Facebooku i Instagramu. Približavala se prva godišnjica osnivanja Markething agencije za digitalni marketing i odlučili smo nagraditi naše pratitelje. Idealno rješenje bila je Facebook nagradna igra. Nakon zajedničkih brainstormanja odlučili smo se za tisak na majice s idejom prijatelja s početka primjera.

Dodatna ideja za začiniti nagradnu igru

Slušajući 18. epizodu Surovih strasti s Daliborom Šumigom, došli smo do saznanja da pri izradi nagradne igre svi organizatori traže dodatne lajkove, a malo ih se koristi načinom nagrađivanja u kojem pobjeđuje komentar koji ima najmanje lajkova. Zanimljiva ideja, zar ne? Hvala Daliboru Šumigi na dijeljenju ove zanimljive ideje koju smo mi odlučili testirati u Markethingu.

Naš primjer nagradne igre

Osmislili smo jednostavan, ali privlačan dizajn za tisak, dali u print i pripremili sve prije godišnjice osnivanja. U studenom smo napravili smo rođendansku objavu i napomenuli pratiteljima da će nagradna igra započeti toga dana u 18 sati i da ih čeka iznenađenje.

https://www.facebook.com/markething.hr/photos/a.1771438169763074/2167619633478257/

Objava za početak nagradne igre izgledala je ovako.

https://www.facebook.com/markething.hr/photos/a.1771438169763074/2167841606789393

Primjer nagradne igre kroz tri objave

Zanimljivo je da sam za vrijeme pretraživanja informacija o Facebook nagradnim igrama pronašao još jednu ideju – nagradna igra ne mora biti samo jedna objava već možete napraviti tri i tako „pokupiti vrhnje“ sa sve tri objave. Veći broj objava donosi i povećanje broja uključenih što vama donosi veći doseg objava. Testirali smo to kod naših klijenata i pokazalo se kao pun pogodak. Tri objave, svaka s velikim dosegom.

Prva objava za Nacionalni park Brijune.

https://www.facebook.com/npbrijuni/posts/1238511959638094

Druga objava za Nacionalni park Brijune.

https://www.facebook.com/npbrijuni/posts/1238525532970070

Treća objava za Nacionalni park Brijune.

https://www.facebook.com/npbrijuni/posts/1238526879636602

Ovako je umjesto jedne objave, nagradna igra provučena kroz tri objave. Odličan način, zar ne?

Dodatni primjeri Facebook nagradnih igara

Primjer nagradne igre za Pizzeriju Asterix

https://www.facebook.com/pizzeriaasterixpula/photos/a.184350992352238/427787174675284

Primjer nagradne igre za Istra Adventure

https://www.facebook.com/Istraadventure/posts/2700740859998044

Primjeri Instagram nagradnih igara

BioAndina nagradna igra 

https://www.instagram.com/p/B4cH-zMJbDw/

Nagradni kviz za našu agenciju

https://www.instagram.com/p/B4XuNt1IeQY/

Dodatni savjeti za nagradne igre

Mnogi preporučuju da nagradna igra traje do pet dana jer korisnici izgube interes. Međutim, vjerujem da nagradna igra može trajati sve dok ste kreativni, a vaši pratitelji zaokupljeni igrom.

Ponekad vam nagradna igra neće uspjeti, ali ne očajavajte. Prateći ove objave povećat ćete si vjerojatnost uspješnosti Facebook nagradne igre.

Prepustite organizaciju nagradnih igara stručnjacima

Da bi vaše nagradne igre bile uspješne, prepustite vođenje društvenih mreža stručnjacima u njihovom organiziranju. Samo pravilno koncipirana, kreativna i jednostavna nagradna igra može polučiti najbolje rezultate.

Kontaktirajte nas preko kontakt forme za uspješnje nagradne natječaje!

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.