Kako povećati uključenost na društvenim mrežama

Kako povećati uključenost korisnika na društvenim mrežama

Povećanje uključenosti korisnika na društvenim mrežama od iznimne je važnosti – što su više korisnici uključeni, objave postižu veći doseg. Postoji nešto još važnije od dosega, a to je stvaranje zajednice i vjernih pratitelja. Vjerni će pratitelji rado besplatno promovirati brend kojeg prate na društvenim mrežama te će ga braniti svim svojim snagama.

“Build it, and they will come” only works in the movies. Social Media is a “build it, nurture it, engage them, and they may come and stay.”
Seth Godin,

Kako biste povećali uključenost korisnika, poslužite se sljedećim metodama:

1.Pratite trendove

Objavljivanje trendova i novosti iz vašeg područja svrstava vas u skupinu koja ima znanje i poznaje tržište, kao i promjene koje se na njemu neprestano javljaju. Svi vole saznati novosti i inovacije koje prate određenu nišu.

2. Postavljajte pitanja

Naviknite svoje pratitelje na pitanja. Možda nećete već pri prvom pokušaju dobiti komentare, ali nakon nekog vremena vaši će se pratitelji naviknuti na ovakve objave i sudjelovat će u njima.

 

3. Zatražite ih da učine ono što vi želite

Pratitelje je potrebno usmjeriti i zatražiti od njih da učine ono što vi želite. Iskušajte provjerene metode social media managera koji traže svoje pratitelje da označe/tagiraju prijatelje koji će im platiti pivo, s kojima žele ići na putovanje…

Za ovu je metodu potrebno djelomično uključiti i tim koji vodi društvene mreže jer su pratitelji teški na komentiranju objava koje nemaju prethodnih komentara. Napišete li nekoliko komentara, lakše će se “zavrtjeti” rasprava.

4. Budite redoviti u objavama

Pokušajte planski izraditi objave i naučiti svoje pratitelje da one izlaze u točno određeno vrijeme. Nama se kao izvrsno pokazalo vrijeme ujutro u 10:20 (prije marende) i uvečer između 18 i 19 sati, no vi ćete morati otkriti koje je vaše idealno vrijeme za objavljivanje. Više o vremenu objavljivanja možete pronaći ćete u blog objavi Najbolje vrijeme za objavu sadržaja na društvenim mrežama

“If what you are doing doesn’t add value, they won’t listen to you.”
Marcus Sheridan

5. 80% informativnih i 20 % prodajnih objava

Ne pretjerujte s brojem prodajnih objava jer njima zapravo odbijate pratitelje, dok s informativnim objavama privlačite njihovu pažnju i zadržavate ih. Jasno vam je da je potrebno imati određeni broj pratitelja koji će se uključiti u objave kako biste nešto uistinu i prodali?

6. Povećajte broj objava s videosadržajem

Poznato je da videosadržaj povećava uključenost korisnika. Oku je privlačniji, a njime je mnogo jednostavnije objasniti/opisati proizvod ili uslugu.

Više o videomarketingu možete pronaći u blog objavi Videomarketing kao način privlačenja klijenata

 

7. Koristite analitičke alate  

Jedino na ono što možemo mjeriti možemo i pravilno utjecati. Ovo pravilo vrijedi i za društvene mreže. Analizirajte koje su objave uspješnije, identificirajte ključ njihova uspjeha te nastavite objavljivati u skladu s donesenim zaključcima.

Više o analitičkom alatu Facebooka pročitajte na poveznici: Facebook Page Insights Analitika

8. Koristite sve mogućnosti objava

Društvene mreže pružaju različite mogućnosti objava. Za primjer ćemo uzeti Facebook na kojemu možete postavljati fotografije, videosadržaj, ankete, poveznice s weba, događaje, video uživo, oglase za posao, popuste i ponude… Iskoristite različite opcije i bit ćete zanimljiviji publici te će se ona spremnije uključivati u vaše objave.

Kako biste prospješili uspješnost objava pročitajte blog objavu Kako do uspjeha na društvenim mrežama

9. Organizirajte nagradne igre ili kvizove

Svi se vole igrati, a kada su u igru uključene i zanimljive nagrade, uključenost korisnika može samo rasti. Pripazite na Facebook smjernice te hrvatske zakone prilikom organizacije Facebook nagradnih igara ili kvizova. Za više informacija pročitajte Pravila Facebook nagradnih igra ili natječaja.

“Just be nice, take genuine interest in the people you meet, and keep in touch with people you like. This will create a group of people who are invested in helping you because they know you and appreciate you.”
Guy Kawasaki

Izbjegnite pogreške na društvenim mrežama tako što ćete pročitati objavu Najčešće pogreške na društvenim mrežama. 

 

Služeći se navedenim metodama zasigurno ćete povećati uključenost korisnika u svoje objave. Budite marljivi i uporni, rezultati neće izostati. Ponekad je potrebno više od godinu dana da društvena mreža postane zanimljiva i da se korisnici počnu uključivati u objave. Ako je sve navedeno previše za vas, obratite se nama.

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.