Kako do uspjeha na društvenim mrežama

Društvene mreže nameću dinamičan marketing za poslovna sučelja svih razina. Često postavljeno pitanje prije nekoliko godina: “Zašto bi naše poslovanje koristilo društvene medije?” zamijenjeno je pitanjem: “Kako naše poslovanje može rasti uz marketing društvenih medija?“.

Uz naše savjete za društvene mreže olakšajte si putovanje kroz ovaj danas nezaobilazan svijet.

Prisutnost na društvenim mrežama

“Upoznajte se. Upoznajte klijenta. Uvodite inovacije.” – Beth Comstock, bivša voditeljica marketinga i potpredsjednica General Electricsa, autorica uspješnice „Imagine it Forward: Courage, Creativity and the Power of Change“

Prije stvaranja strategije morate odrediti smjer u kojem se želite kretati. Potrebno je osvrnuti se na osobitosti svojega poslovanja te dobro razmisliti na kojim se medijima oglašavati:

  • Koje su društvene mreže trenutno aktivne
  • Jesu li optimizirane (slike, naslovnice, bio’s, URL)
  • Koji mediji donose najveću vrijednost
  • Kako se vaši profili uspoređuju s konkurentnim profilima

Vaš idealan korisnik

“Cilj marketinga je taj, da se usluga spoznaje toliko dobro da se može prodavati sama od sebe!” – Peter Drucker, otac modernoga menadžmenta

Čak će i najbolji marketing propasti ako cilja pogrešnu publiku. Razmislite o sljedećim karakteristikama svojih korisnika:

  • Dob
  • Lokacija
  • Vrsta posla
  • Prihodi
  • Problemi koje vaše poslovanje može riješiti

 

Najkorištenija društvena mreža – vaša misija je posebna!

“Što te čini čudnim, to te čini unikatnim i zato se ističeš.” – Dan Schawbel, osnivač Millennial Brandinga i WorkplaceTrends.com

Vaša misija za društvene mreže vodit će vas u budućim aktivnostima. Što god planirate imat će refleksiju na identitet vašega brenda. Tvrtka koja objavljuje nasumičan sadržaj bez vođenja će propasti. Ljudi prate eksperte, a ne generaliste!

Identificirajte ključ uspješnoga uzorka

“Ako ne možeš izmjeriti, ne možeš ni unaprijediti!” – Lord Kelvin, fizičar

Uspjeh možemo mjeriti prema:

  • Broju konverzija
  • Vremenu provedenome na stranici
  • Spominjanju među brendovima
  • Broju dijeljenja

Ne znate kada je najbolje objaviti sadržaj na društvenim mrežama pročitajte blog objavu: Najbolje vrijeme za objavu sadržaja na društvenim mrežama

Stvaranje zavodljivoga sadržaja

„Sadržaj je ono gdje očekujem da se nalazi pravi novac.” – Bill Gates, osnivač Microsofta

Na red dolazi najzabavniji dio, a to je objavljivanje na društvenim mrežama. Sada kada znate tko je vaš idealan klijent i naoružani ste potrebnim informacijama, stvaranje zavodljivoga sadržaja trebalo bi biti mačji kašalj. Što se zapravo smatra sadržajem? Evo nekoliko primjera:

  • Fotografije
  • Video
  • Blog objave
  • Vijesti
  • Infografike
  • E-knjige
  • Intervjui

Sadržaj je gorivo koje pokreće vaše društvene mreže. Ulagati u visokokvalitetan sadržaj od ključne je važnosti!

Kako bi fotografije bile u idealnim veličinama za društvene mreže pročitajte blog objavu Vodič za dimenzije fotografija na društvenim mrežama, a ako tražite besplatne fotografije za vizuale pročitajte blog Besplatne fotografije za bolje poslovanje

 

Investirajte u alate

“Dajte običnim ljudima prave alate i oni će stvoriti najčudesnije stvari.” – Neil Gershenfeld, profesor na američkom sveučilištu MIT

Sve marketinške tvrtke imaju svoje male tajne, alate kojima povećavaju svoju produktivnost. Pravi alati podići će vašu efikasnost i produktivnost na višu razinu, a vrijeme utrošeno na obavljanje posla višestruko će se skratiti.
Pitate se kako? Alatima za rad na društvenim mrežama možete napraviti raspored za svaku planiranu objavu i zaboraviti na objavljivanje (barem na neko vrijeme).

Više o alatima za društvene mreže pročitajte u blog objavi: Alati za društvene mreže

Prati, analiziraj i optimiziraj

“Ako mučimo podatke dovoljno dugo, priznat će nam sve.” – Ronald Coase, dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju 1991.

Ovo je možda najvažniji korak u postizanju uspjeha na društvenim mrežama. Čak i najuspješnije marketinške tvrtke oslanjaju se na testiranje i pogreške. Možda djeluje prejednostavno da bi bilo istinito, ali praćenje podataka, njihova analiza i optimizacija ključni su za uspjeh. Pustite da vas vode podatci.

Više o praćenju rezultata na Facebook stranici pročitajte u blog objavi: Facebook Page Insights analitika

Utemeljena marketinška strategija ne smije se uzeti zdravo za gotovo, ona zahtijeva neprestanu promjenu i nadogradnju u skladu s razvojem tehnologije. Započetu strategiju svakim danom treba polako optimizirati, odbaciti višak, a usvojiti ono što se pokazalo kao uspješno.

Kontaktirajte nas preko kontakt forme kako biste efektivno došli do uspjeha na društvenim mrežama!

Pročitajte još

Što je SEO optimizacija?

Savjeti

Što je SEO optimizacija?

SEO (Search Engine Optimization) je proces optimizacije web stranica za pretraživače kako bi se povećala količina i kvaliteta organskog (neplaćenog) prometa. Cilj je da stranica bude vidljiva ne samo po imenu, već i po ključnim riječima relevantnim za vaše poslovanje.
UTM tagovi

Objave

Kako postaviti UTM tagove za praćenje prometa?

Kako bismo znali od kuda je došao određeni promet na web stranicu ili web trgovinu kreiramo UTM tagove. Oni nam omogućuju da pratimo s kojeg izvora je došao naš promet.
zaposlenici koji optimiziraju konverzije

Digitalni marketing, Objave

Što je konverzija? Definicija, tipovi, važnost, mjerenje

Svako poslovanje ima svoje specifične ciljeve konverzije koji su prilagođeni njegovim potrebama i prirodi poslovanja. Na primjer za e-commerce stranicu najvžnija konverzija je kupovina proizvoda.
Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.