Besplatni alati za društvene mreže

//Besplatni alati za društvene mreže

Alati za društvene mreže


Vođenje društvenih mreža zna biti težak posao, uzima podosta vremena te je osim samoga znanja o digitalnom marketingu potrebno naučiti koristiti različite alate koji će vam olakšati, ubrzati i unaprijediti vođenje društvenih mreža.  

Izrada objava za društvene mreže prije svega zahtijeva visok stupanj kreativnosti, volju za praćenjem svjetskih trendova i originalnost u radu, morate se istaknuti u “masi sličnih”.

Kreativnost je nešto s čime se rađate, što ne znači da na razvijanju iste ne možete i ne trebate raditi. Što više radite i stvarate vaša je kreativnost sve veća i profinjenija, a do izvrsnih ideja dolazite sve brže. Albert Einstein tvrdio je kako je uspjeh 1% talenta i 99% teškoga rada, stoga zapnite i iz dana u dan ostvarujte bolje rezultate.

Alati za izradu dizajna na društvenim mrežama

Kako biste svoje vizuale učinili što atraktivnijima i kako bi bili u skladu s vašim korporativnim dizajnom preporučujemo korištenje Canva alata za uređivanje vizuala. Canva je poput jednostavnoga online Photoshopa. Korisnik jednostavnim drag&drop manevrom može mišem pomicati objekte na vizualu. Dodavanje loga, kolaža ili stvaranje efekta transparentnosti može se izvršiti u “dva klika”.
alati za uređivanje video sadržaja na društvenim mrežama

Zanimljivo kod Canve je to što su optimalne dimenzije fotografija za društvene mreže već predložene što uvelike olakšava posao i skraćuje vrijeme provedeno u pretraživanju interneta  za idealnim dimenzijama fotografija.

Alternativa Canvi je Stencil, ali on u besplatnoj verziji omogućuje tek 10 uređivanja fotografija mjesečno.

Besplatne fotografije za vaše vizuale možete pronaći na sljedećoj poveznici: Besplatne fotografije

Idealne dimenzije fotografija za društvene mreže možete pronaći ovdje: Dimenzije fotografija za društvene mreže


Alati za uređivanje videosadržaja


Videosadržaj postiže velik uspjeh kada se radi o uključivanju korisnika u objave, zato predlažemo da jedna objava tjedno bude upravo u ovome obliku.  

Vrlo jednostavan za korištenje i besplatan, alat Ripl omogućuje dodavanje dizajniranoga teksta na videosadržaj, kao i dodavanje loga. U besplatnoj verziji Ripl logo će uvijek biti vidljiv na vašem videu, dok plaćena verzija omogućuje uklanjanje loga i brojne dodatne mogućnosti (različite fontove, fotografije, ideje).

alati za uređivanje video sadržaja na društvenim mrežama
Quick je još jedan besplatan alat za uređivanje videosadržaja, izrađen od strane GOPRO tima omogućuje odabir različitih predložaka za uređenje video i fotosadržaja.


Alati za upravljanje društvenim mrežama


Jedan od najkorisnijih alata koji će vam uštedjeti mnogo vremena je Hootsuite. Ovaj alat omogućuje upravljanje s više društvenih mreža istovremeno, spremanje objava u raspored i njihovo praćenje, a sve je u potpunosti besplatno za do 30 objava na tri različite društvene mreže. Sinkronizacija društvenih mreža vrlo je jednostavna i ne zahtijeva napredno poznavanje rada na računalu.
alati za upravljanje društvenim mrežama

Alternativa Hootsuiteu su Sprout Social i Buffer.

Najbolje vrijeme za objavu na društvenim mrežama pronađite ovdje: Najbolje vrijeme za objavu na društvenim mrežama


Alati za jezičnu ispravnost sadržaja


Većina nas pri čitanju uočava pogreške u tekstu te, budimo iskreni, uglavnom negativno reagiramo. Gramatički i stilski ispravan tekst prednost je svakoga poslovanja i dokazuje ozbiljnost tvrtke.

Kako vas pratitelji ne bi previše kritizirali u pomoć će vam priskočiti alat Ispravi.me, poznat i kao Hascheck – hrvatski akademski spelling checker. Iako ne ispravlja stilske pogreške, provjera pravopisne ispravnosti teksta olakšat će vam posao.

Hrvatski jezični portal prva je online rječnička baza hrvatskoga jezika koja nudi izvedene oblike, definiciju, sintagmu, frazeologiju, onomastiku i etimologiju brojnih riječi.

Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje nezaobilazno je mrežno mjesto za područje hrvatskoga strukovnoga nazivlja (struna.ihjj.hr), jezičnih savjeta (savjetnik.ihjj.hr), korpusa hrvatskoga jezika (riznica.ihjj.hr), kognitivnoga jezikoslovlja (http://ihjj.hr/metafore), a praktični standardološki priručnici (pravopis.hr i matura.ihjj.hr) trebali bi se naći na vašoj listi alata koje redovno koristite, na našoj se već odavno ugnijezdio.
alati za upravljanje društvenim mrežama

Za tekstove na engleskom jeziku tu je Grammarly koji će analizirati tekst provjeravajući pravopis, preko 150 gramatičkih pravila i stil pisanja.

Kako biste izbjegli greške u pisanju pročitajte našu objavu o najčešćim greškama u pisanju


Alati za praćenje spominjanja na društvenim mrežama


Ako ste koristili Google Trends lakše ćete shvatiti kako funkcionira Social Mention. Ovaj će vas alat emailom obavijestiti kada vaš brend bude spomenut na društvenim mrežama.

alati za spominjanje na društvenim mrežama
Kao mnogo bolju alternativu predlažemo Mediatoolkit koji pruža detaljnija izvješća, no ovaj alat nije besplatan.


Alati za analitiku društvenih mreža


Poznato je da možete utjecati samo na ono što možete mjeriti. Bez kvalitetne analitike nećete znati u kojem se smjeru krećete, kao ni kojom brzinom (što ne predstavlja problem ako je smjer koji ste uhvatili željen).
alati za analitiku na društvenim mrežama

Facebook prikazuje detaljnu analizu uz pomoć alata Facebook Page Insights koji pruža uvid u  trendove rasta/pada publike, lokacije pratitelja i njihovu uključenost u objave. Više o analitici možete pročitati u našoj blog objavi Facebook Page Insights analitika. Svaka društvena mreža ima svoju analitiku, neke su dobro razvijene, dok druge pružaju tek osnovne informacije.

Koristeći neke od navedenih alata unaprijedit ćete svoje poslovne stranice na društvenim mrežama, brendirati objave, doseći veći broj pratitelja te učvrstiti vezu s postojećima, kao i povećati njihovu uključenost u objave.

Trebate li pomoć u vođenju društvenih mreža?

Kontaktirajte nas!
Od |2018-12-05T09:47:30+00:00prosinac 4, 2018|Marketing|
Miško Macolić Tomičić je zaljubljenik u digitalni marketing te vlasnik marketinške agencije Markething, aktivno sudjeluje u promicanju poduzetničke kulture u Istri, ali i šire u sklopu Start-Up udruge. Miško primjenjuje međunarodno iskustvo i iskustvo u start-up coworking prostoru na svoje brojne projekte. Zajedno sa partnericom Leanom Šibić osnovao je web stranicu „Essence of Croatia“ koja promiče skrivene ljepote Hrvatske. Autor je mnogih blogova na engleskom i hrvatskom jeziku i voditelj edukativnih radionica na temu digitalnoga marketinga.