alati za društvene mreže

Besplatni alati za društvene mreže

Vođenje društvenih mreža zna biti težak posao, uzima podosta vremena te je osim samoga znanja o digitalnom marketingu potrebno naučiti koristiti različite alate koji će vam olakšati, ubrzati i unaprijediti vođenje društvenih mreža.  

Izrada objava za društvene mreže prije svega zahtijeva visok stupanj kreativnosti, volju za praćenjem svjetskih trendova i originalnost u radu, morate se istaknuti u “masi sličnih”.

Kreativnost je nešto s čime se rađate, što ne znači da na razvijanju iste ne možete i ne trebate raditi. Što više radite i stvarate vaša je kreativnost sve veća i profinjenija, a do izvrsnih ideja dolazite sve brže. Albert Einstein tvrdio je kako je uspjeh 1% talenta i 99% teškoga rada, stoga zapnite i iz dana u dan ostvarujte bolje rezultate.

Sadržaj:

  1. Alati za izradu dizajna
  2. Alati za uređivanje videosadržaja
  3. Alati za upravljanje društvenim mrežama
  4. Alati za jezičnu ispravnost sadržaja
  5. Alati za praćenje spominjanja
  6. Alati za analitiku društvenih mreža

 

Alati za izradu dizajna na društvenim mrežama

Kako biste svoje vizuale učinili što atraktivnijima i kako bi bili u skladu s vašim korporativnim dizajnom preporučujemo korištenje Canva alata za uređivanje vizuala. Canva je poput jednostavnoga online Photoshopa. Korisnik jednostavnim drag&drop manevrom može mišem pomicati objekte na vizualu. Dodavanje loga, kolaža ili stvaranje efekta transparentnosti može se izvršiti u “dva klika”.

Zanimljivo kod Canve je to što su optimalne dimenzije fotografija za društvene mreže već predložene što uvelike olakšava posao i skraćuje vrijeme provedeno u pretraživanju interneta  za idealnim dimenzijama fotografija.

Alternativa Canvi je Stencil, ali on u besplatnoj verziji omogućuje tek 10 uređivanja fotografija mjesečno.

Često se mučimo sa pozadinom na našim fotkama, novi alat omogućuje uklanjanje pozadine u samo pet sekundi. Dobrodošao Remove Image Background.

Besplatne fotografije za vaše vizuale možete pronaći na sljedećoj poveznici: Besplatne fotografije

Idealne dimenzije fotografija za društvene mreže možete pronaći ovdje: Dimenzije fotografija za društvene mreže

Alati za uređivanje videosadržaja

Videosadržaj postiže velik uspjeh kada se radi o uključivanju korisnika u objave, zato predlažemo da jedna objava tjedno bude upravo u ovome obliku.  

Vrlo jednostavan za korištenje i besplatan, alat Ripl omogućuje dodavanje dizajniranoga teksta na videosadržaj, kao i dodavanje loga. U besplatnoj verziji Ripl logo će uvijek biti vidljiv na vašem videu, dok plaćena verzija omogućuje uklanjanje loga i brojne dodatne mogućnosti (različite fontove, fotografije, ideje).

Quick je još jedan besplatan alat za uređivanje videosadržaja, izrađen od strane GOPRO tima omogućuje odabir različitih predložaka za uređenje video i fotosadržaja.

Alati za upravljanje društvenim mrežama

Jedan od najkorisnijih alata koji će vam uštedjeti mnogo vremena je Hootsuite. Ovaj alat omogućuje upravljanje s više društvenih mreža istovremeno, spremanje objava u raspored i njihovo praćenje, a sve je u potpunosti besplatno za do 30 objava na tri različite društvene mreže. Sinkronizacija društvenih mreža vrlo je jednostavna i ne zahtijeva napredno poznavanje rada na računalu.

Alternativa Hootsuiteu su Sprout Social i Buffer.

Najbolje vrijeme za objavu na društvenim mrežama pronađite ovdje: Najbolje vrijeme za objavu na društvenim mrežama

Alati za jezičnu ispravnost sadržaja

Većina nas pri čitanju uočava pogreške u tekstu te, budimo iskreni, uglavnom negativno reagiramo. Gramatički i stilski ispravan tekst prednost je svakoga poslovanja i dokazuje ozbiljnost tvrtke.

Kako vas pratitelji ne bi previše kritizirali u pomoć će vam priskočiti alat Ispravi.me, poznat i kao Hascheck – hrvatski akademski spelling checker. Iako ne ispravlja stilske pogreške, provjera pravopisne ispravnosti teksta olakšat će vam posao.

Hrvatski jezični portal prva je online rječnička baza hrvatskoga jezika koja nudi izvedene oblike, definiciju, sintagmu, frazeologiju, onomastiku i etimologiju brojnih riječi.

Institut za hrvatski jezik i jezikoslovlje nezaobilazno je mrežno mjesto za područje hrvatskoga strukovnoga nazivlja (struna.ihjj.hr), jezičnih savjeta (savjetnik.ihjj.hr), korpusa hrvatskoga jezika (riznica.ihjj.hr), kognitivnoga jezikoslovlja (http://ihjj.hr/metafore), a praktični standardološki priručnici (pravopis.hr i matura.ihjj.hr) trebali bi se naći na vašoj listi alata koje redovno koristite, na našoj se već odavno ugnijezdio.

Za tekstove na engleskom jeziku tu je Grammarly koji će analizirati tekst provjeravajući pravopis, preko 150 gramatičkih pravila i stil pisanja.

Kako biste izbjegli greške u pisanju pročitajte našu objavu o najčešćim greškama u pisanju

Alati za praćenje spominjanja na društvenim mrežama


Ako ste koristili Google Trends lakše ćete shvatiti kako funkcionira Social Mention. Ovaj će vas alat emailom obavijestiti kada vaš brend bude spomenut na društvenim mrežama.

Kao mnogo bolju alternativu predlažemo Mediatoolkit koji pruža detaljnija izvješća, no ovaj alat nije besplatan.

Alati za analitiku društvenih mreža

Poznato je da možete utjecati samo na ono što možete mjeriti. Bez kvalitetne analitike nećete znati u kojem se smjeru krećete, kao ni kojom brzinom (što ne predstavlja problem ako je smjer koji ste uhvatili željen).

Facebook prikazuje detaljnu analizu uz pomoć alata Facebook Page Insights koji pruža uvid u  trendove rasta/pada publike, lokacije pratitelja i njihovu uključenost u objave. Više o analitici možete pročitati u našoj blog objavi Facebook Page Insights analitika. Svaka društvena mreža ima svoju analitiku, neke su dobro razvijene, dok druge pružaju tek osnovne informacije.

Koristeći neke od navedenih alata unaprijedit ćete svoje poslovne stranice na društvenim mrežama, brendirati objave, doseći veći broj pratitelja te učvrstiti vezu s postojećima, kao i povećati njihovu uključenost u objave.

Kontaktirajte nas preko kontakt forme za unaprijeđenje društvenih mreža!

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.