PPC oglašavanje i marketing

PPC oglašavanje i marketing

Naši stručnjaci za PPC marketing povećat će broj upita, prodaju, a posljedično i ROI. Osiguravamo vam da uložen novac povratite u nabržem mogućem roku. 

PPC kampanje za rezultate

Naše su kampanje optimizirane za postizanje najboljih rezultata

Vrhunski PPC stručnjaci

Izrađujemo PPC kampanje od samih početaka interneta

Transparentnost i optimizacija

Vaše zahtjeve rješavamo prioritetno, kako bi vaša web stranica nesmetano funkcionirala

Provjerite naš iznimno brz odaziv

PPC oglašavanje za visoki ROI

Mi smo performance-based agencija orijentirana k rezultatima

Naše PPC kampanje nude izvrsnu priliku da dosegnete ciljanu publiku u potrazi za proizvodima ili uslugama. S godinama smo stekli vrijedno iskustvo u PPC oglašavanju koje nam omogućuje razumijevanje kako efektivno napraviti PPC marketing. 

Stvaramo PPC oglašavanje koje dostavlja rezultate, a istodobno omogućuje potpunu transparentnost i kontrolu nad troškovima. 

Tehničko postavljanje oglašavačkog računa

Istraživanje konkurencije, ključnih riječi i prodajnih poruka

Planiranje oglašavačke kampanje i sljedećih faza

Redovito ažuriranje i praćenje rezultata za najbolje rezultate

Optimizacija ključnih riječi, prodajnih poruka i vizuala

Mjesečni izvještaji za potpunu transparentnost u oglašavanju

PPC oglašavanje najbrži je način dolaska do novih klijenata

Bez obzira na to koristite li već PPC oglašavanje ili tek započinjete s kampanjama, možemo pripremiti PPC strategiju osmišljenu za visoki ROI najvažnijih KPI-a. 

Koristimo multivarijabilno testiranje kako bismo maksimalno smanjili troškove, a povećali ROI. 

PPC oglašavanje najbrži je način ostvarivanja potencijalnih kupaca i prodaje za vaše poslovanje. Omogućuje vam ciljanje kupaca koji su spremni za kupnju i onih koji su u potrazi za sličnim proizvodima poput vaših proizvoda ili usluga. Ako ne ulažete u PPC oglašavanje,  propuštate mogućnosti prodaje i dajete tržišni udio svojim konkurentima.

PPC oglašavanje za brze rezultate

Zamislite si koliko prodaja propušate jer niste spremi uložiti u oglašavanje ili nemate dobro optimizirane kampanje. S nama možete započeti s prodajom odmah nakon izrade PPC oglašavanja.

Zatražite ponudu za PPC oglašavanje

Jednostavno ispunite obrazac za neobvezujuću ponudu ili opišite svoje želje i kontaktirat ćemo vas u najkraćem mogućem roku.

Toni Brkić

Veoma sam zadovoljan dobivenom uslugom. Ekipa je mlada i lako se dogovoriti s njima oko svakog detalja. Topla preporuka.

Toni Brkić
Croatia Sailing Academy

Marko Gašparić

Ekipa Markethinga vrlo je profesionalna i strucna. Pomogli su nam da povecamo konverzije na nasoj stranici. Sto se tice online marketinga toplo preporucujemo za suradnjo.

Marko Gašparić
Geosplet

Dujo Miočić, Co-Founder and CEO

Svakako najiskrenije preporuke!
Ekipa iz Markething-a je u svakom trenutku spremna odgovoriti na sva postavljenja pitanja, ukazati na eventualne pogreške i pronaći nabolje rješenje! 💪
Ocjena: Sjedi 5… Read more “Dujo Miočić, Co-Founder and CEO”

Dujo Miočić, Co-Founder and CEO
Adriatic Luxury Villas

Ivica Srakočić, Founder and Managing Director

Miško mi je velikodušno, jako kvalitetnim informacijama pomogao čim sam mu se obratio i ako cijela agencija ovako funkcionira, mogu ih samo nahvaliti. Vjerujem da ćemo u budućnosti svakako surađivati!

Ivica Srakočić, Founder and Managing Director

Kristijan Marić, WordPress Enginner

Marketing im je vrlina. Odličan tim s odličnim idejama.  Jako su komunikativni i ljubazni i pomogli su mi dosta sa svojim savjetima. Ako trebate nekoga za marketing, savjete, kako na… Read more “Kristijan Marić, WordPress Enginner”

Kristijan Marić, WordPress Enginner

Janja Ličanin Vasić

Bravo Markething! Zaista je užitak, ili da se bolje izrazim, olakšanje 😄 surađivati sa Vama. Stručni, pristupačni, sa uvijek odličnim idejama, strpljivo se bore sa našim “mušicama” i u konačnici… Read more “Janja Ličanin Vasić”

Janja Ličanin Vasić
La Amisha

Juan Antonio Gonzalez Diaz, CEO

Bez sumnje, u timu Markething-a su visoko kvalificirani stručnjaci s kojima je privilegija raditi.

Juan Antonio Gonzalez Diaz, CEO
González Oranto Inversiones

FAQ - Često postavljena pitanja

Što je PPC oglašavanje?

PPC oglašavanje akronim je od (Pay per Clik) što prevedeno na hrvatski znači plaćanje po kliku. PPC oglašavanje učinkovita je marketinška metoda koja omogućuje transparentne troškove i vidljive rezultate gdje plaćate samo kada netko klikne na vaš oglas. 

Za razliku od SEO optimizacije gdje je za postizanje određenih rezultata potrebno i više mjeseci, PPC oglašavanje omogućuje brz dolazak do prvih upita ili prodaje. 

Na kojim platformama funkcionira PPC oglašavanje?

PPC oglašavanje funkcionira na sljedećim platformama: 

  • Google Ads 
  • Facebook i Instagram
  • Youtube
  • TikTok 
Kako funkcionira PPC oglašavanje?

PPC oglašavanje funkcionira po principu plaćanja po kliku. Vama se naplaćuje samo u slučaju klika na vaš oglas. 

 

Koje su prednosti PPC oglašavanja?

Prednosti PPC oglašavanja:

  • naplata samo u slučaju klika - transparentni troškovi
  • prikazivanje oglasa samo ciljanoj publici - ne trošimo budžet uzalud
  • prikazivanje oglasa publici koja pretražuje povezane ključne riječi s vašim proizvodom ili uslugom - nema bacanja novca u vjetar
  • mogućnost praćenja konverzija - kolika je bila cijena za pojedini upit ili prodaju
  • odlično za testiranje tržišta

U digitalnog agenciji Markething stručnjaci smo za PPC oglašavanje. S godinama smo skupili dovoljno iskustva i znanja koje nam omogućuje učinkovito upravljanje PPC kampanjama. 

Koja je cijena PPC oglašavanja?

Cijena PPC oglašavanja ovisi o budžetu, broju kampanja, kreativnim rješenjima te ciljanoj publici. 

Kako biste saznali cijenu za upravljanje PPC oglašavanjem pošaljite nam upit s podatcima: 

  • jasni i kvantificirani ciljevi
  • željeni proizvod ili usluga koje želite prodavati
  • ciljano tržište
  • mjesečni budžet
Kako uspjeti s PPC oglašavanjem?

Za uspjeh s PPC oglašavanjem potrebno je prije svega iskustvo u kreiranju i upravljanju što više različitih kampanji za različite industrije, redovito praćenje trendova i prilagođavanje novonastalim situacijama. 

Prije izrade PPC oglašavanja potrebno je napraviti analizu tržišta, pretraga i konkurencije. Sljedeći je korak kreativno osmišljavanje oglasa, a zatim praćenje i optimizacija oglasa. 

Mi u Digitalnoj agenciji Markething posjedujemo znanje i vještine te redovito pratimo trendove kako bismo postigli najbolja rješenja za vaše PPC oglašavanje. 

Što je CPC?

CPC dolazi od akronima engleskih riječi Cost per Click što na hrvatskom znači cijena po kliku. 

CPC nam određuje koliko novca smo morali potrošiti kako bi netko kliknuo na naš oglas. 

Markething Digitalna agencija

Izrada web stranica i digitalni marketing