OPTIMIZACIJA META OPISA

Kako optimizirati title tag i meta description?

Ako ne optimizirate naslovne oznake (engl. title tag) koristeći ključne riječi za koje želite da vas potencijalni klijenti pronađu na internetu, vaša se web stranica pri pretraživanju neće prikazivati uspješno koliko želite. Stoga je iznimno važno provesti spomenutu optimizaciju.


Kao vrlo važni SEO faktori koji se nalaze na stranici (engl. On site) ističu se naslovna oznaka (engl. Title tag) i meta opis (engl. Meta description). Ne propustite šansu da vas pronađu novi potencijalni klijenti samo zato što se niste pozabavili ovim pitanjem.
Mnoge tvrtke koje posjeduju web stranice ignoriraju važnost optimizacije naslovnih oznaka i meta opisa, pa tako na naslovnoj stranici imaju naslovnu oznaku „Naslovna – Ime tvrtke“, a meta opis obično uopće nije postavljen. Iz ovoga razloga gube priliku ostvariti nove poslove putem svoje web stranice.

Title tag kao ključ pozicioniranja na Google tražilici

Naslovne oznake, iako izuzetno važne u SEO optimizaciji, nisu jedini faktor koji utječe na pozicioniranje. Postoji više od 300 različitih faktora kojima je potrebno pridati pozornost, no o tome ćemo neki drugi put.
Naslovna oznaka može sadržavati maksimalno 600 piksela, što pretvoreno u znakove iznosi oko 65, a može biti nešto manje ili više od toga broja. Broj znakova nije fiksan, a razlog tomu je što neka slova zauzimaju više „prostora“, odnosno piksela od drugih (npr. slovo “i” i slovo “z” se razlikuju u prostoru, tj. pikselima koje zauzimaju). U tih 600 piksela potrebno je uključiti ključne riječi za koje želite da vas potencijalni klijenti pronađu. Same ključne riječi ne smiju biti nasumično nabacane. Primjerice, ako imate wellness centar, naslovne oznaka ne može biti “wellness, masaže, tretmani lica”. Potrebno je složiti naslovnu oznaku koja će imati smisla za Google, ali i za osobu koja pretražuje određeni pojam. Primjer za dobro posložene ključne riječi u ovome slučaju glasi ovako: “wellness centar za ljepotu i zdravlje u (dodati lokaciju)”. Lokacija ima veliku važnost pri optimizaciji naslovnih oznaka.

Naslovne oznake meta opis

Više o SEO optimizaciji pročitajte na sljedećoj poveznici: Uvod u SEO optimizaciju.

Sve naslovne oznake moraju biti jedinstvene i potrebno je izbjegavati ponavljanje. Važno je koristiti različite, opisne naslove za svaku podstranicu na web stranici. Na primjer, naslovljavanje svake podstranice na komercijalnoj stranici naslovnim oznakama “najbolji wellness centar” čini nemogućim za korisnike razlikovati jednu stranicu od druge.
Pri izradi naslovnih oznaka budite kreativni, istražite sve moguće ključne riječi (provjerite i sinonime određenih ključnih riječi) te uključite one koje imaju veći broj pretraživanja, a relevantne su sadržaju stranice.
Ako optimizirate ključne riječi i tekst za određeno pretraživanje, ali taj isti tekst ne prilagodite ključnim riječima, unatoč velikom broju posjeta web stranici imat ćete i veliku stopu napuštanja (engl. Bounce rate) što će dugoročno utjecati na vašu poziciju na Google tražilici.

Meta description povećava CTR

Kako biste povećali broj klikova na stranicu u odnosu na broj prikazivanja (engl. CTR – click through rate), potrebno je optimizirati meta opise. Meta opisi odličan su način pružanja jasnih informacija o odredišnoj stranici (engl. Landing page) osobama koje pretražuju web. Najčešće prilikom pretraživanja pročitamo meta opis prije nego kliknemo na rezultat pretraživanja. Ako iskoristite meta opis kao poziv osobama koje pretražuju da kliknu na vašu stranicu, povećat ćete broj klikova.

Googole ne koristiti ključne riječi kao signal u optimizaciji stranice, ali povećanje CTR zbog ključne riječi u meta opisu može pomoći u postizanju boljih rezultata.

Koristite različite meta opise za različite stranice. Ne dozvolite da se meta opisi ponavljaju jer tako šaljete nejasnu poruku svojim potencijalnim klijentima.

Pazite kako SEO optimizacija utječe na vaše stranice i ne dozvolite si propuštanje dobrih poslovnih prilika. Ako vam optimizacija i dalje zadaje glavobolju, koristite znanje i iskustvo stručnjaka te nam se obratite s punim povjerenjem. Posjetite našu stranicu SEO optimizacija za web stranica

Close




Zaštita Privatnosti

PRAĆENJE POSJEĆENOSTI STRANICE

Ova stranica koristi Google Analytics za praćenje interakcije korisnika. Ti podaci se koriste za pregled statistike posjećenosti stranice da bi bolje razumjeli kako je korisnik pronašao i na koji način koristi web stranicu. Iako Google Analytics bilježi podatke poput geografske lokacije, uređaja, internet preglednika i operacijskog sustava, ništa od navedenog osobno ne upućuje na vaš identitet. Google Analytics također bilježi i IP adresu vašeg računala. Smatramo Google kao procesor podataka treće strane. Google Analytics koristi kolačiće, detalje o tome možete pronaći na Google developer guides. Onesposobljavanje kolačića u vašem internet pregledniku onemogućuje Google Analytics-u praćenje vašeg posjeta na stranici.

KONTAKT FORME I E-MAIL LINK-OVI

Ako nas kontaktirate putem obrasca za kontakt na stranici “Kontaktirajte nas” ili putem e-pošte, te podatke možemo pohraniti u našu bazu podataka u cilju praćenja vašeg angažmana s nama kao (potencijalnim) klijentom ili partnerom.

KAKO SPREMAMO VAŠE OSOBNE PODATKE

Kao što je detaljno navedeno u odjeljku gore, ako pošaljete upit preko kontakt forme na ovoj web stranici, neki će osobni podaci biti pohranjeni u bazi podataka ove web stranice. Ovo je trenutno jedina prigoda u kojoj će se osobni podaci pohraniti na ovoj web stranici. Ovi se podaci trenutno pohranjuju na način koji se može identificirati; ograničenje sustava za upravljanje sadržajem na kojem se gradi ova web stranica (WordPress). U skoroj budućnosti nastojimo izmijeniti pohranu tih podataka na pseudonim način, što znači da će podaci zahtijevati dodatnu obradu pomoću zasebno pohranjenog “ključa” prije nego što se može upotrijebiti za prepoznavanje pojedinca. Pseudonimizacija je nedavni zahtjev GDPR-a na kojem mnogi razvojni programeri web aplikacija trenutno rade kako bi se u potpunosti implementirao. Pseudonimizaciju držimo kao visoki prioritet i implementirat ćemo je na ovoj web stranici čim budemo u mogućnosti.

O SERVERU OVE WEB STRANICE

Ova web stranica je na poslužitelju Site Grounds koji se nalazi u Amsterdamu. Sav promet (prijenos datoteka) između ove web stranice i vašeg preglednika je šifriran i isporučen preko HTTPS-a.

PROCESOR PODATAKA TREĆE STRANE

Koristimo brojne treće strane za obradu osobnih podataka u naše ime. Ove treće strane su pažljivo odabrane i sve su u skladu s propisima. Sve ove treće strane nalaze se u SAD-u i usklađene su s EU-U.S Privacy Shield.
Google (Pravila o privatnosti)

KRŠENJE PODATAKA

Obavijestit ćemo o nezakonitom kršenju podataka baze podataka ove internetske baze ili baze podataka bilo kojeg od naših procesora za obradu podataka treće strane bilo kojoj i svim relevantnim osobama i tijelima u roku od 72 sata od prekršaja ako je očito da su osobni podaci pohranjeni na identificirajući način ukrađeni.

VODITELJ OBRADE OSOBNIH PODATAKA

Voditelj obrade osobnih podataka ove web stranice je: Obrt Markething vl. Miško Macolić Tomičić registracijskim brojem (MBS) 97807788.
Naš registrirani i operativni ured je:
Banovčeva 23, III
52100 Pula,
Hrvatska

PROMJENE NA NAŠOJ ZAŠTITI PRIVATNOSTI

Ova pravila o privatnosti mogu se s vremena na vrijeme mijenjati u skladu s zakonodavstvom ili razvojem industrije. Nećemo eksplicitno obavijestiti naše klijente ili korisnike web stranica o tim promjenama. Umjesto toga, preporučujemo da povremeno provjeravate ovu stranicu za sve izmjene pravila.